Jude - powiedział przeciągle, a mnie przeszył dreszcz, bo nigdy nie wypowiedział mojego imienia z taką czułością. - Dlaczego to robisz? - spytał pełen spokoju, co mnie doprowadziło do szału, bo przecież moje ostrze dotykało jego gardła.
Jakąś minutę temu, gdy tak leżeliśmy na trawie, ukradkiem wyszarpnęłam z sukni sztylet, który miałam przywiązany do nogi, usiadłam na brzuchu Cardana i przytkałam mu go pod brodę, tak jak to on zaatakował mnie po swojej chłoście.
- Żebyś wiedział z kim zadarłeś. Nie powinno się traktować damy w taki sposób, księciuniu - byłam zadowolona, że w moim głosie dało się usłyszeć pogardę zamiast frustracji, którą w głębi czułam tak naprawdę. Pomimo tego, zbliżyłam do niego twarz. Przeszywałam go wzrokiem, tak jak on mnie wcześniej na przyjęciu. Tylko dlaczego uciekał on w stronę jego ust?
-Nie chcę, żebyś mnie zabiła. To było tylko... - głos mu drżał, wreszcie zaczął się bać.
-Co? No powiedz!
-Lubię cię.
-Kłamiesz.
-Nie. Mówię okrutną prawdę.
-Więc czemu nie chcę ci wierzyć?
-Bo czujesz to samo.
- Zamknij się.
- Nie chcę umrzeć. Nie z twoich rąk.
- Dobrze - mój ucisk zelżał - ale na to zasłużyłeś - obniżyłam nieco sztylet, już nie dotykał książęcej szyi. Błyskawicznie i lekko przesunęłam ostrzem po jego nagiej klatce piersiowej, tworząc zaróżowioną pręgę. Cardan jęknął i skrzywił się. Przycisnął rękę do piersi, którą zabarwiła krew. To powierzchowna rana, przeżyje. Cóż, nie chciałam go zabić, tylko zadać jeszcze trochę bólu. Gdy się już z nim nieco oswoił, rzekł:
- Masz rację. W końcu sam mówiłem, że ból daje mi siłę - wydyszał, wstrząsany spazmami nieprzyjemności, jaką mu zadałam.
- Ból jest seksowny. - odpowiedziałam. - I jeszcze raz powiedz, że się w tobie kocham, to pogłębię tę ranę.
- Wolałbym, żebyś mnie w nią całowała.Inspiration comes from book ,,Cruel Prince" by Holly Black.
Czy ktoś okrutny na zawsze taki pozostanie?
Powinnyśmy się strzec osobowości takiej jak Cardan. A może wręcz przeciwnie go szukać?
YOU ARE READING
Little stories&poems
Short StoryWhole imagination thing is going on here. Just a little bit of art. Hope u enjoy it!😘