Jisoo anlatımı
"Hadi kalkın artık, bence yeterince dinlendik. Yemek yapalım."
Beni kafalarını sallayarak onayladılar. Mutfağa ilerlemeye başladık.Bu gün telefon ile konuştuktan sonra bir durgunlaşmışlardı.
"Kızlar sizin neyiniz var?"
"Gerçekten söylememizi ister misin unnie?" Jennie ruhsuzca bana bu soruyu sormuştu. Lisa'nın gözleri kocaman oldu. Rosé ise hiç tepki vermiyordu.
"İstiyorum." Dedim tereddüt ile.
Lisa, Jennie'ye söyleme bakışları atıyordu. Ama Jennie hiç takmadan konuşmaya başladı.
"Jin sana yarın evlenme teklifi edecekmiş unnie."
Bir süre öylece jennie'nin yüzüne baktım.Evet onunla olmaktan mutluyum ve yine evet o da benimle olmaktan mutlu ama ben aşık olduğum için,kalbim hızlandığı için mutluyken o sadece arkadaş olarak mutlu. Kendini kötü de hissediyor biliyorum,bunu istemiyor biliyorum, beni,benim onu sevdiğim gibi sevmiyor biliyorum. Bu yüzden ona böyle birşeyi yapmak istemiyorum ama yapmak zorundayım.
O evlilik teklifini reddedersem ona da kendime de zarar vermiş olurdum. En azından ikimizde birbirimizi farklı şekillerde olsa da seviyorduk. Zoraki bir evlilik olmayacaktı. Belki de öyle olacak...
Kendimi bildim bileli hep yanımda bir arkadaş olarak Jin vardı.
"Unnie, ne yapacaksın?" Rosé'nin gözlerine baktım. O da bizim bu durumumuza çok üzülüyordu.
"Kabul etmekten başka çarem yok..." Gözlerimde ki yaşlar daha fazla duramadı ve bir bir aktı. Onlar gelip bana sarılırken ben sadece ağlıyordum.
"Babasını öldürsem ne olur?" Dedim bir anda. Kızlar benden ayrılıp şaşkınca yüzüme bakmaya başladı.
"Unnie saçmalama istersen?"
"Cidden. Hapse girersin,katil olursun unnie. Yapma."
"Chaennie ikilisine katılıyorum."
Gerçekten babasını öldürmek istiyorum! İlk Jin ile konuşmayı planlıyorum. Eğer rahatsız olacaksa ne yapar ne eder bu evliliğe engel olurum. Onu vazgeçemeyecek kadar çok sevsem de,onu mutsuz etmek istemiyorum.
--Bölüm sonu--
- Hikaye içinde olanlar-
Onca beraber olduğumuz zamanda onunla olmaktan gerçekten mutluydum ve olmaya devam da edeceğimi biliyorum. Jisoo enerji kaynağı gibi birşey. Onunla zorla sevgili oluyorum hatta evleneceğim ama onunla olmaktan mutluyum.
Jisoo'dan hoşlanıyor da olabilirim ama hiçbir şeyden emin değilim. Bu belirsizlik beni korkutuyor...
Bu ne böyle diyebilirsiniz çok kısa olduğu için ama aklıma birşey gelmiyor. Bu kurgu hariç tüm kurgularıma yapacaklarım ile ilgili birşeyler geliyor ama bu kurguya gelmiyor. Hikaye gerçekten zor.
Ne yapıyorum yada yapacağım bende bilmiyorum ama yazıyorum öyle işte. Salak olduğumu düşünebilirsiniz ve haklısınız da jsjsj
İçimde inanılmaz derecede yeni yazmaya başladığım kurguyu yayımlamak var. Kendimi zor tutuyorum,her an o kurguyu da profilimde görebilirsiniz yani o derece.
Ama cidden çok güzel bir konusu vaarrr!!
Üstelik bunun hakkında çok ship kurgusu yokkk!Sınırı da çok çabuk doluyor, çok mutluyum. Ama bölümü yazamıyorum jsjdjxhdjs
Sınır: 15 oy + 40 yorum
Yorum sınırını lütfen bir kaç kişi doldurmasın, hepiniz yorum yapın lütfen~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...