Jin anlatımı
"Abartmayın artık iyiyim işte!" Dedi en sonunda Jisoo sinirle. "Gidin Yeri ve Rosé'ye bakın! Bana birşey olmadı sadece gereksiz korku yaşadınız!" Diye devam etti.
Jisoo aslında bıçaklanmamış. Yani kendisi böyle birşey olacağını tahmin ederek önlemleri almış. Sahte deri ile görünmeyen yerlerini kapatmış. Sharon salağı da tam sokamamış bıçağı, sadece hafifçe kendi derisini kesmiş. Kan da oradan gelmiş. Zaten çok kan olmamasından fark etmeliydik.
Nayeon ve Seulgi'nin zaten haberi varmış. Olası bir durumda Sharon ölmezse diye Jisoo'nun öleceğini sansın diye Jisoo söylemiş onlara numara yapmalarını.
Ama aferin onlara harika oyuncular ve çok abartabiliyorlar. Sayelerinde altımıza sıçtık. Irene de bizimle öğrendi. Şimdi de o yaraya küçük bir dikiş atıldı ve Jisoo dinleniyor. Bizde onu fazla sıkmış olmalıyız ki bizi kovuyordu.
"Rosé ameliyattan çıktı. İkisinin yanında da bekleyen var zaten."
"Umrumda değil,gidin yaa! Dinlenmemi söylediler ama böyle nasıl dinleneyim?!" Patlayacağını anladığımızda tek tek dışarı çıkmaya başladık. Sadece annesi, babası ve Jinyoung kaldı.
Sharon'a gelirsek, öldü. Jisoo ve Irene bir kaç adam çağırdı ve kimseye fark ettirmeden çatıdakileri çıkardılar. Jisoo zaten yıllar önce Sharon'u ölü olarak göstermiş. Gerçekten korkulur ondan. Bende bir sürü hata yapmış biri olarak korkuyorum açıkçası.
Hastaneyi de susturmuşlardı. Hastane sadece Jisoo'nun bıçaklanmasını biliyordu. "Yeri uyandı!" Bu günlerde duyduğumuz en iyi haber buydu sanırım.
Ben bir abi olarak hemen oraya gittim tabiki. Aslında Jisoo'nun da yanında kalmak istiyordum da o zaten buraya kesin gelir. Hatta geldi bile.
Hastane kıyafetleri içinde, tekerlekli sandalyede bile çok güzeldi. (Ne sandın? Kim Jisoo o!)
"Lütfen hastayı çok yormayın. İkili ikili 10 kişi girsin sadece." Dedi doktor. Annem ve babam ilk girecekti,sonra ben-Jisoo gireceğiz, Sehun- Irene, Wendy - Seulgi, Joy- Jihyo halinde girecektik. Sehun'un Yeri'den, Yeri'nin de Sehun'dan hoşlandığını biliyordum.
Sehun ilk olanlardan, benimle beraber girmek istemişti ama Jisoo izin vermemişti. Annem ile babam çıktıktan sonra bizde Jisoo ile hazırlanıp girdik.
"Çok korkuttun bizi." Dedim otururken. "Ben özür dilerim Yeri, bunların bir nevi suçlusu benim..." Ona dediklerim aklımdan geçerken kendimden tekrar nefret ettim.
Onu kırmaktan başka birşey yapmıyordum... Onun suçu değildi bu olanlar. Öğrendiğim kadarı ile o beni ve diğerlerini korumak için bir sürü şey yapmıştı ama ben nankörlük ettim. Ondan özür dileyecektim tabiki.
"Saçmalama unnie! Senin suçun değildi ben biliyorum. Kötü duran senin arkasındaki gerçek seni biliyorum ben. Kendini suçlama. Hepsi o orospunun suçu! Bu arada sana ne oldu? Yoksa sana da mı birşey yaptı?" Dedi.
"Evet,az önce beni bıçakladı ama bunu tahmin ettiğim için önlem almıştım,pek birşey olmadı." Sonra sandalyesinden yavaşça kalkıp ona yaklaştı. Ne dediğini duyabiliyordum yakın olduğum için. "Irene onu öldürdü." Demişti.
"Rosé de yaralandı,senin arkandan inmişti ve onu da bıçaklamış. Az önce başka bir ameliyattan çıktı." Dedim. Endişelenmişti. "Merak etme benim tanıdığım Rosé gelip o kadının ölümünü kutlamadan ölmez!" Dedi Jisoo.
Haklıydı Rosé Onun öldüğünü duyunca neler yapardı tahmin edemiyorum. Üçümüz de gülmüştük bu haklılığa. "Neyse dinlen sen biz çıkalım daha seni görmek isteyen çok kişi var özellikle de Oh Sehun diye biri." Dedim imalıca. "Yah, abi! Kapa çeneni! İki dakika düzeldin sanmıştım!" Dedi.
Dil çıkardım ve Jisoo'nun sandalyesini sürerek çıktım. Diğeri de sırayla giriyordu.
İlk başta Jisoo'yu 7 aylık bir komaya sokmuştum sonra vazgeçtim. Dedim 'Jisoo çok zeki kesin önlem alması gerekir' değiştirdim xmnxndnddj
Haklıyım ama değil mi??
Üstelik bir şey öğrendim ablam saçlarını Jennie'nin HYLT saçı gibi yapmış ama mavisi ben shook!
Ben de istiyorum *dudak büzen emoji
Başka bir sorunum daha var! Boş yapıyorum biliyorum fnfjjkd
Jennie barın Jennie için uydu alması beni krize soktu fnxnnx
Ben sadece poster, albüm alıyorum lightstick bile yok ama onlar uydu almış be
Jennie bar Beni de al lütfen!
EdaRJsoo sözüm vardı o yüzden sınır dolmadan bölüm attım.
20 oy 40 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...