0.7

421 59 22
                                    

Jisoo anlatımı

"Artık uyanır mısınız?!" Diye çığlık attım en sonunda. Abimi ve tüm kızları uyandırmaya çalışıyordum.

BUGÜN BENİM NİKÂHIM VAR AMA UYUYOR PEZEVENKLER!

Dün bar gibi ama bar olmayan evimize gelmiştik. Burası ortak alandı. RED VELVET, TWİCE, İTZY (isimleri tek tek yazmazdım o yüzden böyle grup isimleri hikayede olmasada böyle yazdım) ve biz gelmiştik ha birde abim kılıklı şeytan. Buradan çıkıp Moonbyul unnienin yanına gidecektik.

Ama bu piçler uyanmıyor ki!

"BANA BAKIN LAN PİÇ SÜRÜSÜ HEMEN KALKMAZSANIZ ARTIK TEKER TEKER SİZİ DÖVECEĞİM!" Diye bağırdım.

Koltukta garip bir şekilde uyuyan abim ve Nayeon yere düşmüştü. Diğer koltuktaki yastığa satılmış bacağını da Sana'ya dolamış Mina yere düştü beraberinde Sana'yı da çekti. Sana da Dahyun'a dolanmıştı ve Sana da Dahyun'u düşürmüştü. Yerde birbirlerine girmiş bir şekilde uyuyan diğerleri de sonunda kalkmıştı.

Kimin eli kimin götünde belli olmadan uyumuş olan yerdekiler birbirlerinden kurtulmaya çalışıyordu.

"Hay amına koduklarım benim götümü elleyen elini çekmezse kıracağım o elini!" Dedi Jennie. "Sıkıyor birde amına koduğum yaa!" Dedi tekrardan.

"Unnie benim elimmiş sorry. Elimi bulamamıştım üstünde yumuşak birşey vardı bende sıktım." Dedi Chaeryeong.

"Tamam da niye hala sıkıyorsun?!" Dedi Jennie de." Çok yumuşak çünkü."

"Bir siktir git yaa!" Dedi ve üstündeki kol ve bacakları umursamadan ayağa kalktı.

"Seninki en azından götünde benim ki diğer tarafta!" Gülmekten nefes alamayan ben tekrardan gülmüştüm.

Sonunda herkes herkesten kurtulmuş kahvaltı ediyorduk. Dün içtikleri için hala başları ağrıyordu.

"Hadi hızlı yiyin!" Diye bağırdım. Uyuşuk uyuşuk yemeyi bıraktılar. Hızlıca yiyorlardı.

Chaeryeong,jennie'ye yaklaşarak birşey söyledi. Ben onların yanında olduğum için duydum da duymaz olaydım.

"Jennie unnie götün gerçekten çok yumuşak. Orada uyuyabilir miyim?" Dedi. Jennie gözlerini kocaman açıp kalktı. Abim kılıklı şeytanı kaldırıp onun yerine oturdu. "Namusum gidecek yemin ediyorum yaa!" Dedi Jennie.

Ben ise içten içe gülüyordum.

Benim kahvaltım bitmişti bu yüzden hazırlanmaya gittim.

Telefonumun sesini duydum ve açtım.

Yabancı Numara
Bugün evlenemeyeceksin Kim Jisoo! O nikah olmayacak!

Bu kişiyi tanımıyordum. Normaldekileri biliyorum ama bu numarayı daha önce hiç görmedim.

Siz
Sen kimsin?!

Yabancı Numara
Evlenemeyeceğini haber veren kişi.

Siz
Ben evlenemezsem herkesi yok ederim! Bunu unutma...

Numarayı engelledim. Son kez kendimi kontrol edip parfümümü sıktım.

Aşağı indiğimde kahvaltıları bitmiş ve çoğu hazırlanmıştı.

Koltuğa geçip oturdum ve hazırlanmayanları beklemeye başladım.

Jennie aşağı inerken Chaeryeong jennie'nin kalçalarını gözlüyordu. Bu kız cidden sapıklaştı. Taehyun ile sevgili olmasa,ona deliler gibi aşık olmasa lez sancağım.

"Abi! Lan hayvan bir tek sen kaldın! Gel şuraya!" Diye bağırdım en son o kalmıştı ve ben tabiki bunu kullanırım.

"Sus bee! Geliyorum işte! Mal!" Diyip geldi. "Gidiyoruz!" Dedim, dışarıya çıktım ve arabaya ilerledim.

-- Bölüm sonu--

-Bölüm içinde olan-

"Seokjin'i kaçıracaksınız... Jisoo o gün yanlız kalacak ve mutlu olamayacak. Seokjin'i de bitirecek böylelikle."

"Peki efendim!"

"Jisoo'nun acı çekmesi neden bu kadar hoşuna gidiyor?"

"Ben acı çekerken de onun hoşuna gidiyordu. Beni mahvetti... Bende onu mahvedeceğim! O tam bir psikopat! İyi durduğuna kanma."

Ehehe biraz komiklik katayım sizi meraklandırmadan, üzmeden, çatlamadan önce kdjdbdksbd

Gizem de var ama. Beyninizi sikiyor gibi hissediyorum jdkdjsjsksnd

Şimdi size şuanki durumumu anlatan,kendi yaptığım birşeyi göstereceğim.

Şimdi size şuanki durumumu anlatan,kendi yaptığım birşeyi göstereceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Durumum gerçekten bu! Hiç bir şekilde Kore dizisi izleyemiyorum

Instagram: lee__ha__ri__

25 oy 15 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin