1.9

217 48 35
                                    

Jisoo anlatımı

"Jin, maydanoz nerede?" Doğradığı etlerden başını kaldırmadan cevap verdi "Dolabın en altında,en arkada." Önünde içine baktığım dolabın alt çekmesenini acıp elimi en arkasına soktum.

Maydanozu aldım ve ince bir şekilde doğramaya başladım. "Pikachu'ummm!" Dedi bana. Bunu benden birşey isteyecekken kullanırdı. "Ne isteyeceksin?"

"Soğanları sen doğrar mısın?" Dedi. "Asla! Ağlamaktan etrafımı göremiyorum!" Dedim hışımla. "Ama bende göremiyorum!" Diye inkar etti. Ve böyle devam ettik bir süre. Şimdi ise gözlerini silerek soğan doğruyordu.

Kim Jisoo etkisi!

"Bak,bu gereksiz şerefsizler beğenmezse bu soğanları onlara sokarım! Acıyor gözlerim!" Dedi. Ben ise ona gülüp işime devam ettim. Hala Baekhyun'un 2. Evindeydik. Bu gün arkadaşlarımız olan enerji emiciler gelecekti.

Bazılarının bakışmalarını, bazılarının cilveleşmesini ve bazılarının da yiyişmesine şahit olacaktık ne yazık ki. Ha birde zevzekliklerini.

Sap olan ama birbirlerinden hoşlanıp, açılamayanlar bakışıyor, yeni sevgili olanlar cilveleşiyor,uzun zamandır sevgili olanlar yiyişecek,zevzek olanlar zevzekleşecek!

Niye geliyorlar ki?! Jin'i arayıp, 'akşam yemeğe size geliyoruz' diyip kapatmışlar. Bir ton küfürden sonra yemek hazırlamaya başlamıştık işte.

Saat 6,onlar 8'de gelecekler. 2 saate herşey hazır olur. Ehh biraz kalabalık olunca fazla fazla yemek yapmak zorunda kalıyoruz, yoksa zaten herşey hazır olmuş olurdu.

Jin garip sesler çıkararak soğanı doğruyordu. Bitirdiğinde de bıçağı fırlatıp yukarıya koştu. Arkasından gülüp soğanları aldım.

Bir süre sonra gelmişti. Gözleri hala kızarıktı. "Soğanlar... SİZDEN NEFRET EDİYORUM!" Biraz korktum ilk bağırdığında ama sonra yine güldüm.

"Jisoo,sende gülüp durma yaa!" İnadına daha çok güldüm. Sinirlenip eline yumurta alıp kafama vurdu. Başımdan aşağı akıyordu. Ben yumurtadan nefret ederim!

"JİN!" Koca bir çığlık atıp tüm yumurta paketini aldım. 30 yumurta vardı,birini Jin başımda kırdı. Yani 29 tane var. Beni böyle görünce tabiki kaçmaya başladı. Şuan onu kovalıyor ve küfür ediyordum. O da küfür edip bağırıyordu.

Birden kapı açıldı ve içeri Baekhyun girdi. Bizi böyle görünce biraz şok oldu ama pek umursamadı.

"Baek,tut şunu!" Dedim. Jin, Baek'e doğru koşuyordu zaten. Baek Jin'i tuttu. Jin elinden kurtulmaya çalışıyordu ama nafile.

Etraf kirlenmesin diye boş olan ikinci tezgaha yatırttım. Başı lavaboya denk geliyordu. Sırtına oturdum ve birer birer yumurtaları kırmaya başladım. Baekhyun gülerek bizi çekiyordu.

Açık olan kapıdan,Chanyeol, Sehun, Kai ve Minseok girdi. Bizi böyle görünce yüzlerinde ilk şaşkınlık hakim oldu. Chan, Baek'in elinden telefonu alıp çekmeye devam etti. Çünkü Baek gülmekten yerlere yatmıştı.

En sonunda yumurtalar bitince yavaşça üstünden kalktım. Kafası komple yumurtaydı ve iğrenç görünüyordu.

"Öff Jisoo yaa! Bunun kokusu nasıl geçecek! Ben sende bir tane kırdım sen 29 tanesini kırdın yaa!" Diye mızmızlanıyordu. Yukarıya çıktı. Bende arkasından gittim.

O bir odanın banyosuna,ben bir odanın banyosuna girdim. 10 kez falan saçımı şampuan ile yıkamıştım. Ben bile bu kadar yaptıysam Jin'i düşünemiyorum. 3 şişe şampuan bitmiştir herhalde.

Koltuklarda oturmuş, videoyu izleyip gülen beşlinin yanına gittim.

"Siz erken geldiniz?" Dedim sorar gibi. "Ev benim değil mi yaa! Topladım dördünü geldim." Dedi Baekhyun. Başımı sallayıp oturdum. Ama geri kalktım çünkü hala yemek yapmam gerekiyordu gereksiz arkadaşlarıma ve gereksiz abime.

Gitmeden beşliyi de aldım ve onlarada iş yaptırmaya başladım.

Çok sıkılıyorum yaa! Bölümü bu yüzden biraz komik yazdım sizi bilmem ama ben fena anırdım djxnnxmdn

20 oy 30 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin