1.3

349 56 90
                                    

Bol bol yorum yapın pls

Jisoo anlatımı

Evden geceliklerim ile çıkmıştım ama umrumda değil. Girişten arabamın anahtarını almıştım ve şuan nereye gittiğimi bilmeden bir yere gidiyordum.

Gözyaşlarımı dindirmeyi bir türlü başaramıyordum ve başımın dönmesi bir hayli artmıştı.

Görüşümün bulanıklaşması ise hala aynıydı. Hava hala tam olarak aydınlanmamıştı. Saat 6 buçuktu.

Görüşüm tekrar bulanıklaştı ve ben o an ne olduğunu anlayamadım...

Jin anlatımı

Hala evde ve evdekilerle kavga halindeydim. Jinyoung üstüme geliyordu. Onu zor tutuyorlardı.

Bir anda Bay Kim'in telefonu çaldı. Jinyoung saçlarını karıştırıyordu kızlar ise kötü bakışlar atıyorlardı. Bayan Kim ise koltukta oturmuş ağlıyordu.

Bay Kim'in telefonu elinden düşürmesi ile hepimiz ona döndük. Ağlıyordu ve bu hepimizi endişelendirmişti.

Birden bana doğru yürümeye başladı. Yakalarımdan tutup bana güzel bir yumruk attı.

"EĞER KIZIMA BİRŞEY OLURSA SEN BİTTİN KİM SEOKJİN!" Diye bağırdı. O kadar fazla bağırmıştı ki anlatamam.

"N-ne oldu kızıma?" Dedi Bayan Kim zorla. "Kaza yapmış... Hastanede ve durumu ağır." Dedi ve bayılan Bayan Kim'i tuttu. Kızlar koltuklara iyice sokulmuş ve şok halindelerdi. Jinyoung dizlerinin üstüne çökmüş ağlıyordu. Ben ise... Kendimi suçluyordum ve ağlıyordum.

"Hangi hastanedeymiş?!" Dedim. Bay Kim hastanenin adını söyler söylemez koşarak dışarı çıktım. Bay Kim,Bayan Kim'i kucağına almış arkamdan geliyordu. Onların arkasından da kızlar ve Jinyoung...

Bakın Jisoo ölmez falan demeyin benim sağım solum belli olmaz. Tabi kıyamıyor olabilirim ama yapadabilirim.

Bölüm biraz kısa oldu ama bu olayı daha fazla uzatamadım djdjhdbd

Önceki bölümdeki spoi jisoo'nun görüş açısının bulanıklaşıp başının dönmesiydi. Ve sonuç kaza... İkinci spoi ise ona daha var.

Sizi çook seviyorum kendinize dikkat edinn 💜💜💜💜💜

Instagram: lee__ha__ri__

25 oy 30 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin