Jisoo anlatımı
Hiç uyanmamayı diledim... Aklıma gelenler beni boğuyordu. Uyandığımdan beri ağlamam dinmemişti.
Bir tane sakinleştirici almıştım. Kendimi biraz toparlayınca hastaneden çıkış işlemlerini başlattı babam. Deli gibi duruyordum. Gözlerim kızarık, etrafa boş boş uzun bir süre bir noktaya bakıyordum. Yüzüm ifadesizdi.
Eve geldiğimizde, Lisa ve Rosé duş almamı söylemişti. Kabul edip odamdaki banyoya girdim.
Kıyafetlerimi çıkarıp küvetin suyunu açtım. Tekrar ağlamaya başlamıştım.
Çok kalmadan çıktım, kızların beni merak etmesini istemiyorum. Odama geri girdiğimde Jennie yoktu. "Jennie nerede?" Dedim. "Kullanmadığın ilaçlarını almaya gitti!" Diye bağırdı Rosé sinirle.
Demek öğrenmişler...
"Unnie niye böyle yapıyorsun?!" Dedi Lisa da. "Yinede kullanıyordum. Çok sık olmasada... Ama artık kullanmayacağım. Daha beter olup,bana zarar verenleri bitireceğim!" Dedim. Giyinme odama girip kapıyı kilitledim. Kapıyı açmamı söylüyorlardı ve kapıyı yumrukluyorlardı.
O ilaçları içmeyeceğim...
-- Bölüm sonu--
-Bölüm içinde olan-
"Neden yaptın?! Neden gelmedin ve şimdi karşımdasın?!" Dedi Jennie.
Jin ise susuyordu. Susmaktan başka yapabileceği birşey yoktu.
"Sakın! Sakın Jisoo unnienin karşısına çıkayım deme! Seni öldürürüm Kim Seokjin!" Diye tekrar bağırdı Jennie. İkisini gören Jinyoung, kardeşini üzen kişiye koşup yüzüne yumruğunu geçirdi.
"Ben sana kardeşimi üzersen seni yaşatmam demedim mi?! Sen bittin Kim Seokjin! Bir sürü kişiyi karşına aldın! Jisoo sana o kadar sordu emin misin diye! Sen her seferinde kabul ettin ama sonra nikâh masasında tek başına bırakıyorsun kardeşimi!" Diyip tekrar yumruk attı.
Jennie, Jinyoung'u durdurmaya çalışıyordu. Ama Jinyoung duracak gibi değildi.
Jennie, bazı kişileri arayıp çağırdı. Jinyoung'u zar zor Jin'in üzerinden almışlardı. Herkes Jin'e sinirliydi. Hatta kendisi bile, kendine sinirliydi...
Diğer bölümü bekleyiiinnnnnnnn!
Sınır çok çabuk doluyor,elimdeki tüm bölümler bitti. Ama mutluyum ehehe
Neyse diğer bölümü yazmaya gideyim ben. Büyük bombamız patlayacak çünkü deee
Sınır koymayı unutmuşum jfjjdndbf
20 oy 30 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...