2.0

224 49 102
                                    

(Chaeyoung: TWİCE, Rosé: BLACKPİNK)

Jisoo anlatımı

"İçeri girdiğimde ilk ne olduğunu anlamamıştım ben! Sonra Jisoo'nun saçında yumurta beyazı ve sarısı gördüm anladım olayı!" Diyip anırdı Baek.

Hep beraber gülüyorduk doğrusu. Yemeklerimizi yemiş,çatı katında hep beraber oturuyorduk.

"Unnie, Jin oppa hala kokuyor!" Dedi Chaeyoung. "Altıma işiyeceğim şimdi susun!"

"Soobin,işersen seni aşağı atarım! Yumurta kokusunun üstüne birde çiş kokusu çekemem!" Dedi Hwasa. Asla gülmeyi bırakmıyoruz.

"Nefes alamıyorum lan!" Cidden Yoongi ve birçok kişi gülmekten nefes alamıyordu. "Bende Yoongi bende!"

"Jin, cam siliyor gibi gülme!"
"Jimin de önünü göremiyor!"
"Benim altımdan birşeyler kaçtı yanlız!" "Bende azcık daha gülersen kaçacak!" "İkinizi de atacağım aşağı!"
"Bok atarsın!"
"Benim hala kafam acıyor!"
"29 yumurta kırılmış kafanda, tabi öyle olur!"

Gibi kimden çıktığını gülmekten anlayamadığım cümleler vardı. Sonunda sakinleşebildik. "Ben susadım. İçecek birşeyler var mı?" Dedi Yeri. "Dolapta limonata var. Abin ile zar zor yaptık,kokudan birbirimize yaklaşmadık amk." Dedim ve güldüm. Yeri merdivenlere doğru ilerledi.

Bizde sohbete devam ettik. "Öff sıkıldım,oyun var mı evde?" Dedi Rosé. "Bilmiyorum,ara bir aşağı katları." Dedi Jin. Rosé aşağı doğru koştu.

"Lise de, Jackson'un hoşlandığı kızın, Jackson'dan hoşlanan kıza yaptıklarını hatırlıyor musunuz? Kız bir de Jackson'u sevmiyordu." Hatırladığım anılar ile gülmeye başladım. Diğerleri de gülüyordu. 'Jackson beni seviyor! Ben onu sevmiyorum ama olsun! Onu sevemezsin!' diyip kızı dövmüştü diyemem, çünkü dövüldü...

"Off Wendy hatırlatma şunu!" Dedi Jackson. O olaydan sonra zaten ondan hoşlanan kıza aşık oldu ve sonra onunla çıktı.

Biz böyle böyle konuşurken Yeri'nin de Rosé'nin de daha gelmediği aklıma geldi. "Yeri ve Rosé neden gelmedi acaba?" Dedim. Diğerleri de onların olmadığını fark etti sonunda. "Ben bakıp geleceğim." Diyip kalktım.

Aşağı indiğimde ışıklar kapalıydı. Tüm odalara sırayla baktım ama hiçbirinde değillerdi. Bir kat daha indim orası da karanlıktı elimde zaten telefonumun flaşı vardı. Bu yüzden pek umursamadım.

Merdivenin yanından dönünce karşımda salon ve yerde kanlar içinde yatan iki beden vardı...

Yaptım yapacağımı yine! Rosé ve Yeri ölebilirrrrrrrrrrrrrrr

Neyse ben diğer bölümü yazacağım bb 💜💜💜💜

20 oy 30 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin