0.6

446 68 73
                                    

Jisoo anlatımı

"Anne!!! Gelinliğim geldi mi?!" Evlenmemize kısa bir süre kalmıştı ve beni bir telaş sardı. Gelinliğimin gelmesini bekliyorduk,bu gün veya yarın geleceğini söylemişlerdi.

"Şimdi geldi! Gel kontrol et!" Diye bağırdı annem aşağı kattan. Hızlıca merdivenlerden indim ve annemin elindeki kutuyu kaptığım gibi geri merdivenlere koştum.

Annemin arkamdan güldüğünü duydum. Ama takmadım ve koşmaya devam ettim. Off benim odam niye 3. Katta?! Bacaklarım acıyor!

Kutuyu yatağa bırakıp açmaya başladım. Ama henüz giymemem... Yoksa kızlar beni öldürürdü! Onların gelmesini beklemeliyim.

Hatta arayayım daha çabuk gelsinler.

"Jennie telefonu hoparlöre al." Diyip sustum.

"Aldım unnie." Dedi.

"Bana bakın hızlıca gelmezseniz sizi mahvederim!" Diye bağırdım. Yaparım bilirler bu yüzden söylemem yeter.

"Jennie unnie bas gaza!" Diye çığırdı Lisa.

Rosé de "Jisoo unnie biz hemen geliyoruz!" Diye çığırdı.

"Sakın kal 5 dakikaya oradayız!" Dedi Jennie be kapattı.

Göt korkusu...

"Abiiii!" Diye bağırdım. "Ne var yine yaa?!" Dedi.

"Kızlar gelecek, gelinliğim geldi! Deneme yapacağım sende gel!" Dedim. "Ciddi ciddi senden kurtuluyorum artık cüce!" Dedi.

"Senin ağzına sıçarım! Sende kısasın! Yugyeom senden uzun!" Dedim. "Ama senden uzunum!" Dedi. "Birşeyi değiştirmez!"

Sonunda odama gelmişti. "Tamam! Ama senden kurtuluyorum cadı!" Dedi. "Abi yeter yaa! Sen niye bu kadar gıcıksın?!"

"Evi yitir yiii! Sin niyi bi kidir giciksin?!" Dedi Beni taklit ederek. "Ben öyle demiyorum gerizekalı!" Dedim.

"Çocuklar! Kavga etmeyi kesin artık! Her gün kavga ediyorsunuz iki dakika sonra da canım abim canım kardeşim oluyorsunuz!" Annem bağırarak içeri girmişti ve biz ikimizde susmuştuk.

Biz abimle birbirimize kötü bakışlar atıyorduk ve annemin de kötü bakışları bizim üzerimizdeydi ki odaya nefes nefese kızlar daldı.

Derin derin soluklanıyorlardı.

"Noldu size kızım?" Dedi annem. Jennie de kesik kesik cevap verdi.

"Yok birşey teyze, Jisoo unnienin gelinlik provasına geç kalmamak için içeriye koşarak girdik." Dedi.  Bu arada,evet jennie ile kuzenim.

"Peki,hadi giyin sende kızım." Dedi annem. "Tamam!" Diye bağırıp kutu ile giyinme odama girdim.

Gelinliği giymiştim ama arkasını kapatamıyorum.

"Biriniz yardıma gelir misiniz?!" Diye seslendim. İçeriye bir anda Jin girdi. O ne ara geldi ki?!

"Sen ne ara geldin Jin?" Dedim.

"Biraz önce geldim." Dedi. Başımı salladım.

Son düğmeyi de kapattı. Bende arkamı döndüm.

"Çok güzel oldun." Dedi ve gülümsedi. Ah benim heyecandan kalbime inecek.

"Başta istememiştim ama gerçekten sevdim." Diyip bende gülümsemiştim. "Hadi çıkalım."

"Tamam."

Giyinme odasından çıktığımda herkes hayran bir şekilde bakıyordu.

"Bu benim tipsiz kardeşim mi?" Dedi abim. "Ağzına sıçacağım artık yaa!" Dedim. Güldü ve ayağa kalktı.

"Şaka yapıyorum güzel kardeşim. Melek gibi olmuşsun... Kaptın güzel kızı Jin." Diyip güldü. "Eh biraz öyle oldu. Sende benim güzelim kuzenimi kaptın ama bilmiyorum sanma." Dedi Jin de.

İkiside gülüyordu. Tabiki bizde onlara katılmıştık.

Şuan çok mutluydum, umarım hep multu olurum,oluruz...

-- Bölüm sonu--

-Bölüm içinde olan-

"Jisoo da birşeyler var. Bak bu hiç iyi değil. Büyük birşey planlıyor."

"Fark ettim ama biraz daha dayanmalıyız. Jin, onunla evlenirse şirketin hisseleri yükselecek ve onları mahvedebileceğiz."

"O bizi mahvetmesin de..."

"Ne yapabilir ki?! Aptal bir aşık sadece!Hala neler olduğunu fark edemedi! Ondan bu kadar korkma! Jin olduğu sürece yapabileceği tek şey ağlamak olur."

Sen öyle san amca sjndjsjsbdbd

Yorum sınırı dolmadı ama yinede bölüm atıyorum. Ama artık lütfen yorum yapın~

Yorum sınırı azaltacağım. Yazma isteğimi kaçırıyorsunuz. Secret Princess'in 4 tane bölümü var ama atamıyorum. 10 yorum sınır da yani.

Birşey var ki canımı çok sıkıyor bunu şuan söylemeyeceğim ama böyle giderse çok güzel bir şekilde söyleyeceğim.

Geçenler de hikayerimin hepsini silip sadece okumak için girmeyi düşünüyordum ama oy verip yorum yapan kısıma üzüldüğüm için yapmadım.

Ben gerçekten bu aralar çok kötü şeyler yaşıyorum ama bu halde bile bölüm yazıyorum.

Instagram: lee__ha__ri__

20 oy 10 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin