0.5

474 61 10
                                    

Jisoo anlatımı

Evlenmekten vazgeçsem nasıl olur ki?

Gerçekten bıktım... Jin'in babası evleniyoruz diye anında gelinlik seçmeye gönderdi bizi. Tabii money gelecek atlar olaya.

Bizi gönderdi ama kendiside geldi. Normalde benim, kız arkadaşlarım, annem, jin'in annesi ve Jin olarak gelmemiz gerekmez miydi?

Şuan aşırı yorgunum. Ciddiyim mağazadaki tüm gelinlikleri denedim ama hala beğenmiyor adam yaa!

7 saattir gelinlik deniyorum. Ciddiyim, tam 7 saat oldu. Ben açım,yorgunum, bıkkınım!

Alın beni yeteerr!!

"Ahh, öleceğim! Benim deneme yaptığım birşey olmadığı halde böyleyim, Jisoo unnienin mağazadaki tüm gelinlikleri denemesini göz önünde bulundursak Jisoo unnie sen hala neden ölmedin?!" Diye benim yerime isyan etti Jennie.

"Evlenmeden öleceksin unnie!" Dedi Lisa.

Rosé de durmayıp isyan etti "Unnie,gideliiiiiiiiiimmmm!"

"Ahh, artık gidecek gücüm bile kalmadııı!" Dedim çığlık atarak.

"Bence de gidelim artık. Baba sence de fazla abartmadın mı?" Dedi Yeri. Kim ailesindeki tek masum...

Sonunda Kim amca gitmemize izin verdi. Sanki demeden gitmeyecektik. Tamam o kadar bekledik de bittik artık.

Sırf şunu yaptığı için bile o belgeleri ortaya salmak istiyorum...

"Çabuk yemek yemeye gidelim!"

Yemeği yemiş, eve gelmiştik annem, babam ve abim Jinyoung ile.

Çok yorgun olduğum için kendi odama çıktım hemen.

Çantamı yatağıma fırlattım ve üstümü çıkarmaya başladım. Pijamalarımı alıp onları giydim. Bu sırada mesaj geldi. Yatağın üzerine attığım çantayı açıp telefonumu aldım.

Özel Numara
Jisoo, 1 numarası doğum yaptı. Ne yapalım?

Siz
Erken olmuş. Bebeğe iyi bakın o da çok önemli. DNA testi de yaptırın, işimizi sağlama alalım.

Özel Numara
Tamam.

Telefonumu komodine bıraktım ve yatağıma girdim. Sonunda uyuyabileceğim...

-- Bölüm sonu--

-Bölüm içinde olan-

"Ne oldu?!"

"Bir anda sancıları başlamış. Hemen beni çağırdılar, geldiğimde doğum başlamıştı bile."

"Ahh, tamam Jisoo'ya ben haber veririm. Bebeğe iyi bakın, jisoo için en önemli olan o."

"Tamam."

Bakalım ne zaman,ne yapacaksın Jisoo...

Ehehe bu hikayede Jisoo'yu masum sanmanız,hikayelerimi okurken yapacağınız en büyük hata olurr!

Jisoo bir gün öyle sinirlenecek ki kimse işin içinden çıkamayacak!!!

Şunu merak ediyorum, ilk okumaya başladığınızda yani jisoo'nun birşeyler karıştırdığını açıklayan bölümü okumadan önce jisoo'yu masum sandınız mı??

Jisoo kötü şeyler yaşayacak ama o da kötü şeyler yapıp intikamını alacak merak etmeyiinn

Benim hikayelerimde kadın başroller her zaman en güçlüleridir bunu unutmayın ehehe

Görüşürüz Instagram hesabımı da bırakayım buraya ehe takip edin pls

Sizi seviyorum bölümü doğum günümde yayımlarım. Siz okuduğunuzda benim doğum günüm olacak. 7 Haziran yaniiii

Bir şey daha ekleme yapmak istiyorum ben gidiyorum. Teyzem ameliyat olmuş ve doktor sırtını açtığında 3 tane kırık bulmuş. O yüzünden annem ona bakacak ve kuş adasına gidiyoruz. Biz ablamla genel olarak tatil yapacağız. Doğum günü hediyem tatil oluyor bir nevi dhsksmsnd

Her neyse bir süre olmayacağım işte. Yazlığımızda ne yazık ki internet yoookk! Oladabilir bilmiyorum oraya gidince öğrenicem geçen yıl ben gitmemiştim dee

Instagram: lee__ha__ri__

20 oy 25 yorum

20 oy 25 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin