1.6

304 50 53
                                    

Jin anlatımı

Jisoo uyanmıştı, yaralarının iyileşmesi aynı zamanda tedbir amaçlı için bir süre daha hastanede kalmıştı. Bu gün çıkacaktı.

Yeri, Baek, Sehun ve Dahyun yardımcım olacaktı. Yeri zaten kardeşim, Sehun da o olduğu için, Baek beni yakalamıştı ama sonra yardım edeceğini söylemişti, Dahyun aramızın yeniden iyi olmasını istiyordu, o da o yüzden kabul etti.

Diğerlerinin planımdan haberi bile yok. Açıkçası sizde bilmiyorsunuz. O zaman görürsünüz artık yazar söyletmiyor.

Annesi ile Jisoo içeride kaldı,biz çıktık. Bir süre sonra ikisi de çıktı. Jisoo,hastane kıyafetlerinden kurtulmuştu.

Burada sadece;

Bayan Kim, Bay Kim, Jinyoung, Jennie, Rosé, Lisa,annem,babam,Yeri ve Sehun var. Ama buradan çıktığımızda başka kişiler de olacaktı.

Hastane koridorundan geçtikten sonra asansöre bindik. Tabii hepimiz sığmadığımız için diğer asansöre de yarımız bindi.

Hastanenin önüne zaten arabaları getirmişlerdi. Jisoo'yu bir arabaya bindirdiler bu sırada kavga eden kişiler iş başına girdi. Ama buna Yeri de dahildi.

Yeri 3 tane benim ayarladığım adam ile kavga ediyordu. Herkes oraya ilerledim Bayan Kim, Jisoo'ya arabada durmasını söyledi.

Arabanın yakınlarında kimse olmadığında, Yeri'ye '👌' işareti yaptım o da fark ettirmeden aynısını yaptı.

Önceden aldığım anahtar ile arabaya bindim. Jisoo,anlamaya çalışıyordu.

Gülümseyerek ona baktığımda, olayı anladı ve arka koltuktan bağırıp,hem küfür edip hemde vuruyordu.

Eli de çok ağır cidden. "Jisoo,dur lütfen. Büyük bir hata yaptım ve şimdi onu düzeltmek için ilk adımımı atıyorum." Dedim ve arabayı çalıştırdım. Oradan uzaklaşırken kimse fark etmemişti.

Ben geldim yine! Azıcık Jin sürünecek (10 bölüm süründürüyormuşum birde djjdd) sonra da barışacaklar. Jisoo düzelir mi bilmem amaaa

Ben bölümü yazıyorum ama 2 saat sonra How You Like That çıkacak! Siz okuduğunuzda ne zaman olur bilmiyorum ama djfhhfdi

Instagram: lee__ha__ri__

20 oy 25 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin