1.4

325 52 40
                                    

Jin anlatımı

Jisoo, ameliyattan çıkmıştı ve yoğun bakımdaydı. Defalarca kez kovulmuştum ama yinede hala buradayım. Artık yediğim küfür ve yumruk sayısını saymayı bıraktım. En sen yumruk 40, %90'ı Jinyoung'dan, küfür 143 idi. %80'ni Jennie içeriyordu.

"Amına koyayım Seokjin!" Dedi yine Jennie. "Bir daha yaklaş Jisoo unniye seni nasıl sikiyorum görürsün!" Dedi Rosé de arkasından. "Ben daha beterini yaparım!" Dedi Lisa da. Ciddi ciddi bunlar beni çiğ çiğ yer!

"Ben Bayan Kim'in yanına gidiyorum." Diyerek ayağa kalktı annem. Bayan Kim,3 kez bayılmıştı,bir odada uyuyordu. Bay Kim bir buraya bir de oraya gidiyordu.

Kalkıp jisoo'nun kaldığı yoğun bakım adasının camına yaklaştım. Bir anda topuklu ayakkabı sesi duyuldu. Herkes gibi bende oraya baktım.

Elinde çiçek ile Sharon geliyordu. Jennie, Rosé, Lisa,Jinyoung, Irene,Seulgi ve Junmyeon ona kötü kötü bakışlar atıyordu. Diğerleri şaşkındı.

Bu durum biraz kafamı karıştırdı. Çünkü Jisoo, Jinyoung ile kardeş. Jennie, Seulgi ve Junmyeon ile kuzen. Lisa ve Rosé Ile çok yakın. Sadece en yakınlarının böyle olması garipti. Irene de Junmyeon ile nişanlı.

Daha sonra bu bakışlara halasının, amcasının ve dayısının bakışları da eklendi. Kesinlikle bilmediğim birşey vardı.

Jennie anlatımı

Sharon'un gelmesi ile gerçekten sinirlenmiştik. Onun yaptıkları tüm ailemizi etkilemişti. 18 yaşında hem Jin oppaya hem Junmyeon oppaya hem Jinyoung ve başka erkeklere yaklaşmaya çalışıyordu.

Tabii bunu sadece belirli kişiler biliyordu. Irene unnie ve Jisoo unnieye yapmadığını bırakmamıştı. Jisoo unnie ve Irene unnie ise ona pek bulaşmıyorlardı. Ama işler değişmişti.

Sharon, Junmyeon, Jinyoung ve Jin hakkında planlar yapıyordu. O zamanlar Jisoo unnie ve Irene unnie sadece masum rolü yapıyorlardı. Nayeon ise orta dereceliydi. Jisoo ve Irene daha öncesinden de şeytan gibiydi. Tabii sadece onlar da değil... Aralarında bende vardım. Ama Jisoo ile Irene biraz daha fazla tehlikeli.

Jisoo unnie,ne yapacağını öğrenmişti. Jisoo, Nayeon, Irene üçlüsü sevdiklerini korumak için Sharon'u etkisiz hale getirmişlerdi. Ne yaptıklarını kendileri hariç kimse bilmiyor. Biz bile...

"Sonunda ölüyor mu?" Dedi Sharon gülümseyerek. Herkesin sinrleri tavan yapmıştı. Daha fazla yerimde duramayıp üstüne atladım. Arkadan birileri daha gelip ona saldırmıştı ona.

"Seni orospu! Nasıl çıktın lan seni gönderdiğimiz yerden?!" Dedi Nayeon.

Ne olacak bende bilmiyorum! Aklıma geleni yazıyorum ama olayı çevireceğime inanıyorum. Küçük detayları hala ayarlamadım o kadar ehehe

20 oy 35 yorum

Instagram: lee__ha__ri__

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin