2.9 (Final)

192 16 21
                                    

Jisoo anlatımı

"Bir şeyi unutmadınız değil mi?" Diye sordum bizimkilere dönerek. "Unuttuğumuz tek bir şey vardı o da Jungkook. Gerizekalı muzlu süt diye ortadan kayboldu. Lisa fark etmese kalacaktı salak." Diye söylendi Namjoon. Evet,az önce Jungkook süt almak için otelden ayrılmış. Hiçbirimiz bunu son ana kadar fark etmedik. Hepimiz lobiye indiğimizde Lisa fark etti yokluğunu.

Kaç kere aradığımı sayamadım bile, hiçbirini açmadı çünkü telefonunu kaybetmiş bir de. En sonunda en yakın marketleri arayarak bulduk. "Ne yapabilirim yani,uçakta içeceğim bol bol. Lisa'ya da çilekli aldım,siz bok için!" Bu çocuk hem suçlu hem güçlü. Jimin benim yapmak istediğimi yapıp Jungkook'un kafasına vurdu. Tabii ki Jungkook da ona vurdu.

Kavga çıkmasına saniyeler kala Junmyeon olaya el attı. "Durun durun,hadi gidelim artık. Uçağı kaçıracağız." Olaya el atsa da işe yaramadı... "Uçaklar zaten 'babanın malı mı' deyimine uyuyor. Babamın onlar bir diğerine bineriz!" Jungkook,az önce Jimin'in ona vurduğu gibi vurdu. "Hey, yeter! Hadi döneceğiz, düğünüm var benim!" Seokjin ikisini de iki yana ayırarak durdurdu. "Sırf şu ikisi sonunda evlenebilsin diye bırakıyorum." Herkes evlenmemizi istiyor. Üzgünüm herkesi kıracağım...

"Çıkabilir miyiz artık?" Yanımıza geldiğinden beri sinirli olan Tzuyu bavulunu çekiştirerek yanımızdan ayrıldı. Bu hareketi bekleyen biz hemen arkasından ilerledik. Uçağa sıralar halinde binip yerleştik. "Niye biz salak gibi son ana kadar bekledik. Bu ikisinin bugün evleneceğini çok önceden belirlemedik mi,2 gün önce dönsek ne olurdu?!" Tzuyu gibi güne başladığımızdan beri sinirli olan Sooyoung söylenerek oturdu.

"Çünkü salağız?" Konuştu ilk 10'da kendisinin olduğu Oh Sehun. Ama haklı. Uçak kalkışa geçince kulaklığımı takıp onların konuşmalarını tamamen boşverdim. 1 saate orada olurduk zaten.

---------------

Kendimi eve atar atmaz annemin dırdırı başlamıştı. Geç kalacağımız iddiası ile beni kaldırıp hazırlanmaya zorluyordu. Öyle ki evde tanımadığım bir sürü insan vardı beni hazırlamak için. Birisi kapıyı çalıp önceki gelinliğimden tamamen farklı bir gelinlik ile içeri girdi. "Sonunda! Kim Jisoo hemen kalkıp giyinmezsen çok farklı yöntemlere başvuracağım." Annemin sınırları olmadığı için kalkıp getirilen gelinliği alıp giyinme odama girdim.

Arkamdan görevliler girip üstümü giyinmemde yardımcı oldu. Odadan çıkıp annemin yanına gittim. "Çok güzel oldun. Öncekinden daha iyi oldu hatta." Bana hayran hayran bakarkan içeriye babam ve abim girdi. "Çok kötü,beğenmedim." Gözlerimi ona çevirip kötü kötü baktım. "Sus oğlum,kızım gayet güzel olmuş." Dedi babamda. Sırıtarak ona baktım. O ise göz devirip yatağıma oturdu. Çaktırmadan bana bakmaya çalışıyordu çünkü o da beğenmişti. Gerçekten güzel olmuştum.

Seokjin anlatımı

Üstümü annem zoruyla giyindikten sonra aynadan kendime bakmaya devam ettim. Çok yakışıklıydım. "Hadi,hadi kendine bakmayı kes. Daha saçın yapılacak." Diyerek beni görevlilerin içine attı annem. Onlar saçımla uğraşmaya başlayınca telefonumu alıp Jisoo'ya mesaj attım.

Siz
Ne yapıyorsun?

Karım ❣️
Hazırlanıyorum,sen ne yapıyorsun?

Siz
Bende aynı şekildeyim.

Karım ❣️
Makyaja geçiyorum telefonu bırakmam gerekiyor. Düğünümüzde görüşürüz

Siz
Aptal aptal sırıtıyorum,evet düğünümüzde görüşürüz

Gülümseyerek telefonu kapattım. Saçım zaten kolayca bitmişti. Şimdi makyaj yapacaklardı. Bu yakışıklı yüz sade bile güzeldi ama düğünüm için özel olmalıydı.

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin