1.8

269 50 42
                                    

Jisoo anlatımı

Onunla kalmayı kabul etmiştim. Şuan kızları arayacağım. Diğerleri ile konuşalım kısmını hala gerçekleştirmemiştik. Ben kızlara şimdi söyleyeceğim ama.

Açtıklarında şaşkın oldukları belliydi çünkü ben kaçırılmıştım sonuçta.

"Unnie, iyi misin?!"

"Ne oldu?! Ne yaptı o piç?!"

"Bunu nasıl seviyorsun?! Seni kaçırdı bildiğin! Hayvan!" (How You Like That harikasına gönderme ehehe 😂)

"Kızlar susun da beni dinleyin!" Diyip üçünü de susturdum. "Jin beni kaçırdı evet ama bende isteyerek burada kalıyorum. Kendini affettirmek için bir şans istedi benden. Kabul ettim. Beraber kalacağız ama tamamen özgürüm!" Dedim.

Ağızları açık kalmıştı. Sonra kendilerine gelip aynı anda çığlığı bastılar.

"Bu ne yaa! Ne güzel biz sana ulaşamayacaktık,seni her yerde arayacaktık, Jin'in ağzına sıçacaktık! Ne güzel aksiyonlar olacaktı!" Dedi Lisa.

"Lan hani beni kaçırdığı için sövüyordun?! Bir öylesin bir böylesin!" Dedim bende. "Ama aksiyon olacak diye heyecanlanmıştık biz!" Dedi Jennie de.

Sinirlerim bozuluyor artık! "Haklılar! Ne güzel macera yaşayacaktık!" Rosé'de sonunda onlara katılmıştı.

"Lan sizin ağzına sıçıyım! Ne biçim arkadaşsınız! Sinir ettiniz beni! Kapatıyorum!" Dedim ve suratlarına kapattım.

Nayeon ile Irene'i arayayım.

İkisi de anında açmıştı. "Jisoo! Ahh çok mutlu oldum! Ne oldu anlat." Dedi Nayeon heyecanla.

Kısaca anlattığımda derin bir nefes aldılar. "Rahatladım cidden! Ne yapacağız bu Sharon'u?! En son babana da yavşadığında gönderdik ama geri dönmüş iç!" Dedi Irene.

"Bu çok güçlenmiş,bizim onu bıraktığımız yerde nasıl oldu anlamıyorum ama yanında bir sürü adamı var sanırım. Jin'i adamlarına kaçırtmış. Jin, en az 20 kişi varmış." Dedim. "Bizim adamlarımızın ihanet etmiş olma olasılığı kaç?"

"%75 bence Nayeon." Dedi Irene. "Neyse bu konuyu buluşunca konuşuruz. Jin gelir yakın zamanda odaya. Görüşürüz!" Dedim. Onlar da görüşürüz dediler ve kapattım.

Genel aktivitelerimden birini yapmaya başladım yine. Jin ile olan anılarımı yada mutlu olduğum anılarımı hayal etmek. Mutlu oluyorum.

Şuan aklıma gelen küçükken okul ile gittiğimiz kamp var. Abim ve Jin ile aynı çadırda kalıyordum. Yine abim ile kavga ediyorduk. Jin bizi ayırmaya çalışıyordu. Abimin kısa saçlarına yapışmış bağırıyordum. Aynı zamanda üstündeydim. O ise benden kurtulmaya çalışıyordu. Jin en sonunda,ayırmayı başaramayınca ilk beni dik kaldırıp dik hâle getirdi.

Sonra belime ve bacağıma attığı kolları ile kucağına alıp koşarak çadırdan çıkmıştı.

Eline hazırladığımız yemek sepetini de aldı. Demek ki uzun süreli götürüyordu. Yarım saate ikimizde acıkırdık.

Kamp alanının yakınındaki bir dere kenarına gelmiştik. Bir şeyler konuşmaya başladık. "Sana aşık olduğumu biliyorsun değil mi?" Dedim bir anda. "Biliyorum Jichu, günde 10 kez söylüyorsun çünkü." Dedi cevap olarak. "İyi o zaman, bilmene sevindim." Diyip güldüm o da cam silme gülüşüyle bana katıldı.

Başıma çok komik bir olay geldi yaa djdndbd

Ablamın azarı var, birileriyle konuştu falan. Ben yanında gözükmeden izliyordum sonra benim tek erkek kankam çıktı! (Diğerleri şerefsiz olduğu için kavgalıyım, doğrusu o da haftada bir sevgili değiştiren,aldatan biri ama diğerleri gibi piçlikler yapmıyor bu yüzden fnfjhd)

Ben bunu görünce "lan oç sen burada ne arıyon?!" Diye kamera açısına daldım. Arkadaşım şok bende şok djdhjsjdb

Kuzenlerim ve ablam şaşkın ama anırıyorlar xjdbfsm

Niyseee boş olduğum için bölüm yazmaya gidiyorum 💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙

20 oy 25 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin