Jisoo anlatımı
Akşam olmuştu... Artık Jin ile evlenebilecektim. Umarım benimle mutlu olur...
Kızlarla nikah salonuna gidiyorduk. 6 saattir ne jin ile ne -abim hariç- diğerleri ile görüşmüştük.
Annem ile babam oradaydı zaten diğer, yakında annem ile babam olacak kişiler ile.
Abim ilk onların yanındaydı ama sonra nikah salonuna geçtiğinin haberini aldık.
Geldiğimizde kızların yardımı ile indim.
Heyecandan bayılacak gibiyim! Hemen benim için ayrılan odaya girdim.
"Sakinleştiricini iç bence, bayılacak gibi duruyorsun!" Dedi ve güldü Jeongyeon.
"Gerçekten öyleyim! Çantamda olacaktı." Dedim ve ilacımı aldım. Odadaki sudan da içip hapı yuttum. Ama nikahın ortasında uyuyakalabilirim.
Odada bekleyip sohbet ediyorduk. Annelerim ve babalarım gelmişti. Birkaç övgüden ve sözden sonra misafirleri karşılamak için gitmişlerdi.
"Ben Jinyoung'un yanına gidiyorum." Dedi Nayeon. Ona kısık gözler ile baktım.
"Abim gibi bir salağı nasıl sevebiliyorsun?" Dedim. "Sen ona benim gözümden baksan ağzını açamazsın." Dedi ve çıktı. Sadece göz devirip güldüm.
Bir süre sonra geri geldi. Telaşlı gözüküyordu.
"Nayeon,iyi misin?" Dedi Solar.
"Ha? İyiyim yaa birşey yok." Dedi bana bakarak. Birşey vardı...
Ama takmadım, salak abim birşey yapmıştır.
Bir süre sonra salona gitme zamanım gelmişti ama abim hala yoktu. Piç!
"Biriniz şu abimi çağırsın!"Dedim bağırarak. Kızlar ilk yerinde hopladı sonra Lia ayaklarını götüne vura vura dışarı çıktı. Nayeon'un endişeli suratı daha da kötü olmuştu.
Abim de Nayeon gibi bir surat ile içeri girdi. Ayağa kalkıp koluna girdim. Kızlar dışarıya çıkıyordu. Onlar gittikten bir süre sonra biz gidecektik.
"Hepinize ne oldu?" Diye sordum.
"Her şeye hazırlıklı ol kardeşim..." Dedi kaşlarımı çattım. Ne saçmalıyordu?!
Koridora geldiğimizde karşıda olması gereken jin'i göremedim. Kaşlarımı iyice çattım, gözlerimin dolduğunu da tahmin edebiliyorum. Sabahki mesaj... Ne olur gerçek olmasın.
Ne kadar kötü ve güçlü biri olsam da bunu kaldırmam...
Birinci küçük bombamız patladı!
Ölen var mı acaba?? Dkozmdoxndd
Bana küfür edebilirsiniz isterseniz,bana küfür edenlere eğlenerek bakıyorum. Takmıyorum onları. Ship kavgalarında Bana küfür ettiklerinde o kadar eğleniyorum ki fxkdjjsmdndahd
Bende var biraz galiba 😂😂😂😂
Neyse ben diğer bölümü yazmaya gidiyorum sizde bolca yorum yapın ki bölüm atayım 💜💜💜💜💜💜
Instagram: lee__ha__ri__
20 oy 25 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...