0.8

393 54 77
                                    

Jin anlatımı

"Evleniyorsun demek ha Jin?!" Dedi efkarlıymış gibi Sehun. "Evleniyor Sehun merak etme." Dedi Mark da.

"Şeytan, cadı, kısa,mal, aç,hayvan bir kardeş olabilir ama kardeşimi üzersen seni yaşatmam Jin." Dedi Jinyoung. Onlar sürekli kavga etseler de harika bir şekilde birbirlerine bağlılar.

"Ah ben harikayım yaa!" Jackson'a göz devirdim. "Ben daha harikayım!" Dedim.

"Amk tartışmasız ben daha harikayım."

"Hepinizde bok gibisiniz amına koyayım!" Dedi ve bizi susturdu Yoongi.

"Off, kızlar hazırlanarak zaman geçiriyor da biz çok çabuk hazırlandık, sıkılıyorum ben." Dedi Taehyun. Herkes onu onaylıyordu. "Kızların yanına gidelim. Azıcık Lisa'ya yavşarım!"

"İşiniz gücünüz yavşaklık." "Sen sus! Sen anlamazsın Chen!" Dedi Jungkook "Jungkook, ben evliyim ve çocuğum var biliyorsun değil mi? Yavşamadan da sevgili olabilirsiniz."

"Ben yavşamayı seviyorum." Diyip piç gibi sırıttı.

"Neyse gidelim bari kızların yanına." Diyerek ayağa kalktı Tae. O da Tzuyu'ye yavşayacak çünkü. Tabi diğer yavşaklarda onaylayıp kalktı. Sap line da oy çokluğuna göre kabul etmek zorunda kaldı.

Jisoo anlatımı

"Hayır yaa bu olmadı! Şu topuz daha güzel."
"Lisa kapa çeneni! Bu gayet güzel!" "Hayır değil Jihyo!" "En güzel Jennie unnienin poposu!"

Jennie bilmem kaçıncı kez göz devirip, küfür etti. Ama bu sefer ayağa kalktı ve Chaeryeong'un yanına gitti. Yavaşça Chaeryeong'un yanındaki yastığı aldı ve bir anda yüzüne bastı.

"Unnie! Nefes alamayacağım bırak beni!" Sesi boğuk ve bir farklı çıkmıştı yastıktan dolayı. Herkes jennie'yi almaya çalışırken ben boş boş onlara baktım. "Yesinler birbirlerini bırakın, hiçbir şey olmaz." Dedim ve önüme döndüm. Tabi jennie'yi hala Chaeryeong'un üstünden alamayınca ve Chaeryeong'un nefes alamadığını hesaba katınca endişeyle onlara ilerledim.

Jennie'yi tutmaya çalışıyordum. Sonunda jennie'yi kaldırdığımız da tüm yastıkları kaldırdık. Daha doğrusu zarar verebilecek herşeyi.

Jennie, oturmuş nefeslerini düzenlemeye çalışıyordu. Chaeryeong ise şu içip kolanya kokluyordu. Derin derin nefesler alıyordu.

"Yumuşacık bir göt için geberiyordum." Dedi nefeslerinin arasında. Jennie yine ona ilerlemişti. Chaeryeong'u yere yatırdı ve götünü yüzüne bastı.

Yazık kafası eziliyor kızın. Tabi biz yine bir ayırma çabasına girmiştik ki meteor gibi erkekler içeri girmişti. Karizmatik bir şekilde girip bizim görüntümüzü görünce karizmaları yerle bir olup jennie'yi kaldırmaya çalıştılar.

Yoongi jennie'yi kucakladığı gibi dışarı koştu. Taehyun da Chaeryeong'un yanına gitti.

"Ne yaşıyorsunuz siz aq?!" Dedi RM.

"Uzun hikaye,sonra anlatırız. Hadi kızlar siz geri geçin. Jisoo'da diğer saç modelini deneyelim." Dedi ve olayı kapattı Hwasa.

"Siz siktirin gidin!" Dedi Joy. Erkekler ona anlamsızca bakıyordu.

"Gidin amk çok kalabalığız,sizi istemiyorum!" Dedi tekrar. Onlar onayladı ve çıkmaya başladılar.

Jin anlatımı

"Off,hepimiz kendi halimize takılalım ben gidiyorum." Dedi,onlara el salladım ve arabama bindim.

Bir süre gittikten sonra yolumu iki araç kesti. Arabadan indim,onlar da inmişti.

"Ne oluyor?" Dedim. Birisi "Bu oluyor!" Diyip yüzüme pamuk bastırdı. Ama eterli pamuk bu. Gözlerim yavaşça kapandı. Sonrası bende yok...

Gözlerimi açtıktan sonra ise jisoo'yu büyük bir acıya sürüklemiştim,kendi ellerimle...

-- Bölüm sonu--

-Bölüm içinde olan-

Gözlerimi açtığımda bir koltuktaydım. Karşımda çok tanıdık gelen bir yüz vardı. Derken aklımda bir isim ve bazı görüntüler belirdi. Bennett Sharon...

"Selam Seokjin..." Dedi bana.

"Sharon,sen... Neden buradayım?" Dedim. "Jisoo'nun acı çekmesi için." Dedi.

Sharon,lisedeki bir arkadaşımızdı. Benden hoşlanıyordu.

O yıllarda Jisoo masum biriydi. Ama Sharon çok kurnaz biriydi. İkisi sürekli kavga ederlerdi. Jisoo benim çocukluk arkadaşım ona karşı o zamanlar ne hissettiğimi bilmesem de,onun bana olan hislerini bilsem de jisoo'yu tutuyordum.

Jisoo,kavga ederdi ama hiç bir zaman Sharon'a zarar vermeye çalışmazdı. Ama Sharon...

Jisoo'nun 1-2 ay hastanede kalmasına sebep olacak şeyler yapmıştı...

Sonra Jisoo bir gecede bir canavara dönüşmüştü. O zamandan sonra Sharon'u hiç görmedim, görmedik.

Jisoo'nun bir gecede değişmesi hepimize çok garip gelmişti.

Belki Jisoo hep böyledi biz fark etmemiştik veya Jisoo çok iyi bir oyuncuydu...

ÖN GÖSTERİM BİTTİ,ARTIK BOMBALARIN PATLADIĞI YERLERE GELİYORUZ!

Dikkat!
Hikâyede kimseye inanmayın, acımayın, güvenmeyin!

Bunu açıklamaya yazacağım. İsim bulana kadar çatladım! İşimi araştırdım birileri çıkıyor ama umrumda değil. Öylesine bir karakter o.

Görüşürüz Instagram da kesit paylaşmaya gidiyorum!

Instagram: lee__ha__ri__

💜💙💜💙💜💙

20 oy 20 yorum

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin