1.5

308 51 18
                                    

Jin anlatımı

Sharon'u tanımadığımız biri kurtardı. Onu da hastanede bir odaya aldılar. Çünkü resmen parçalamışlardı.

Özellikle Irene, Nayeon ve Jennie. Jennie sanırım Jisoo'nun yerini dolduruyordu. Jisoo hakkında öğrendiğim bilgilere göre herkesten önce Jisoo atlardı Sharon'un üstüne.

Yanımıza doktor geldi. Doktor da bu arada Jisoo'nun eniştesi. Yoğun bakıma girip Jisoo'yu kontrol etmeye başladı.

Bir süre sonra çıktığında ise gülümsüyordu.

"Geçmiş olsun. Jisoo en kısa zamanda uyanacak gibi duruyor. Tepkiler var." Dedi. Herkes mutluluk ve rahatlık sesleri çıkarıyordu.

Birazdan kaçayım şu ortamdan ve işimi halledeyim...

Jinyoung anlatımı

Sonunda iyi bir haber alabilmiştik. İçimde bir rahatlık oluşmuştu. Sharon'u da halletsek daha iyi olacak. Jisoo uyanmadan halletmek hepimiz için daha iyi olurdu.

Jisoo, Nayeon ve Irene yıllar önce birşeyin farkına varıp onu ortadan kaldırmışlardı. Ne olduğunu bilmiyorum. Olay ben, Junmyeon ve Jin ilede ilgiliydi.

Sharon, Jisoo'yu öldürmeye çalıştı. Irene'i kaçırdı. Nayeon'a iftira attı. Herkesin arasını bozacak şeyler de yapmıştı. Ama bunu bilmeyen kısım var.

Jin de o kısıma dahil ve bu yüzden kardeşimi üzdü. Ama ben ona dedim. Onu yaşayan ölüden farksız bırakacağım.

Benden önce Jisoo yapar zaten. Ama bu sefer onu hiçbir işe dahil etmeyeceğim. Jisoo uyanınca ilk Bay Kim'i - Jin'in babasını- bitirecekti ilk. Bayan Kim üzülecek ve aileleri dağılacaktı. Ama sonrasında olan şeyler Jin'in yönüne olacaktı. Tabi jisoo'ya bunu yapmasaydı...

Şimdi Jisoo onu da mahvedecek.

Yine kısa bir bölüm ile geldim. Ortada Jisoo yok,yazacak birşey yok. O yüzden diğer bölümde zaman atlaması yapacağım ve Jisoo'yu uyandıracağım.

Jisoo mahvedecek falan diyorlar yaaaa,pek güvenmeyin. Çünkü başka birşey olacak. Ufak bir spoi bu da benden size. Sürekli spoi veriyorum zaten dkdnfbg

20 oy 20 yorum

Instagram: lee__ha__ri__

💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙👋

You Left Alone | JinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin