Jisoo anlatımı
Hastanedeydik... Göz yaşı her yere hakimdi. İki bedenin üzerinde iki not vardı, bu notları benden başka kimse görmemişti. Bunu yapanı kesinlikle bitirecektim! Yani orospu Sharon! Rosé'nin üzerindeki notta;
Jisoo-ah sence de senin yüzünden hep masum insanların başına bir şeyler gelmiyor mu?
Yeri'nin üzerindeki notta ise;
Ben sandığınızdan daha da güçlendim. Benden kork artık! Tek istediğim Jin,çünkü en çok onu senden almam canını yakar. Ama abine ve kuzenine de dikkat et derim. Daha doğrusu tüm sevdiklerine...
Kesinlikle onu öldürmeden durmayacaktım! İlk kez birini öldürecek olsam da sevdiğim adam ve diğer tüm sevdiklerim için değerdi... Onu öldürsem de bana bir şey olmazdı. Para her şeyi çözer!
İlk hastaneye geldiğimizde ikisi de çok kan kaybediyordu. Çoğumuz onlar için kan vermiştik. İlk başta hepimizin aileleri de gelmişti ama sonradan inanılmaz kalabalık olduğumuz için Yeri ve Rosé'nin aileleri hariç herkes gitmişti.
Hastanede sadece ben, Lisa, Jennie, Jin, Jungkook, Jimin, Yoongi, Sehun,abim,Jaebum, Irene, Seulgi, Joy, Wendy, Junmyeon, Nayeon, Sungjae, Kai,Chan, Chaeryeong ve Taehyun kalmıştı.
(Jeabum Rosé'nin abisi ve Chaeryeong da kardeşi. Jin Yeri'nin abisi diğerleri de sevdiklerini destek amaçlı, birbirlerini bağlayabilirsiniz zaten.)
"B-bunu kim yapmış olabilir?" Dedi Lisa ağlamaklı sesi ile. "Sharon... o yaptı." Dedim ben.de titrek sesim ile. "Nerden bilebilirsin ki Jisoo?"
"Onun tek derdi bana acı çektirmek! Tüm sevdiklerime zarar verecek,zaten başladı da. Ve bende onu durdurmak için elimden gelen her şeyi yapacağım!" Dedim. "Benim kardeşim senin yüzünden mi içeri de yani Jisoo?!" Bu durum için aşık olduğum kişi beni mi suçluyor yani şimdi?
Çöktüğü yerden kalkarak üstüme doğru geldi. "Cevap ver! kardeşim senin yüzünden mi bu halde?!"
"İçeridekiler benim de kardeşim dediğim iki insan! Bu durumda nasıl beni suçlayabilirsin?! Bende acı çekiyorum! SEVDİKLERİMİ KORUMAYA ÇALIŞIYORUM BEN! AMA OLMADI! VE EMİN OL Kİ BUNDAN SONRA SEN HARİÇ TÜM SEVDİKLERİMİ KORUYACAĞIM! Sharon'un istediklerinden biri de sensin! kendini de suçla ve kendine dikkat et! Ben diğer tüm sevdiklerimi korurken seni korumayacağım çünkü..." Diyip oradan uzaklaşmaya başladım göz yaşlarım ile.
Arkamdan olayı bilen kısımların Jin'e 'Büyük hata yaptın.' dediklerini duydum. onlar da oradan ayrılmıştır büyük ihtimalle.
Bok yoluna soktum fdkjhjkd Yazım hatası bolca olabilir çünkü şarjım bittiği için bilgisayardan yazdım.
Günde 3 bölüm müq ndkdjdnd
Ve anında bölüm nfndbdnd20 oy 25 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...