Jisoo anlatımı
Sabah üstümde tepinen Chae ile uyandım. Artık alıştım, sıkıntı yok.
Ama onun hala alışamadığı birşey var...
Yerde acı çığlıkları atan Chae'ye bakıp orta parmak çektim. Onu üzerinden atmıştım ve yine yere sırt üstü düşmüştü.
"Kalkın lan!" Uyanınca ben Jisoo olmuyorum. Salona inip bağırdım. Tüm odalara sesim gidiyor.
Jennie ve Lisa bağırarak yanıma geldi. Onların arkasından da kalçasını tutan Chae.
"Unnie ne var?!"
"Sabah oldu Lisa. Dua edin bağırarak uyandırdım, Chae gibi üstünüzde tepinerek değil." Dedim.
"Ama zararlı çıkan yine benim!" JenLisa Rosé'ye baktılar ve gülmeye başladılar. Şimdi bende baktım da gerçekten çok komik duruyor.
Ayıcılıklı pijaması üstünde, kafasını kalçasına döndürmüş kalçasını ovarak üflüyordu. Yüzü de komik bir hal almıştı.
"Hadi susun da kahvaltı edelim. Hem bugün sıçış 3 olacak." Dedi Rosé. Sıçış 3 diye bahsettiği şey;
Jin ile flört aşamam, sıçış 1
Jin ile sevgili olma aşamam, sıçış 2
Jin'den evlenme teklifi alma aşamam, sıçış 3
Jin ile evlenmem, sıçış 4
Belki olursa bebeğimizin olma aşaması, sıçış 5
Olacak. Tabii Jin de bana aşık olursa sıçış olmayacak.Bunu Lisa bulmuştu. Dördümüzden başka kimse bilmiyor. Sıçış deme sebebi Jin'in beni o anlamda sevmemesinden geliyor.
"Lis,markete git."
"Of Rosie! Hep ben gidiyorum bir kerede sen git!"
"Olmaz, Jisoo unnie sağolsun kalçamı, sırtımı, bacağımı,belimi hissetmiyorum."
"Abartma, odaların zemini çok yumuşak bir strafor ile kaplı. Bende kaç kere düştüm ama o kadar birşey olmadı."
Rosé, Lisa'ya 'Tamam ağzına sıçtığım!' diyecek gibi bakıyordu.
Ardından yukarı çıktı. Jennie ile bense sırıtarak onları izlemiştik. Lisa zafer kazanmış gibi sırıtıyordu.
Kahvaltımızı yapmış ve ortalığı toplamıştık. Şimdi üzerimizi değiştirip sadece görünmek için şirkete gideceğiz. Biz orada boş boş bekleyip imza atıyoruz sadece.
Jin ile buluşmamız 19.00'da buluşacağız o yüzden rahatım. Saat daha 11.23
Şuan ayna karşısındayım ve birşey söylemeliyim, saçlarım çok güzel!
Bu sefer diğerine göre daha koyu yaptırmıştım ve inanılmaz gözüküyorum.Jin bana nasıl aşık olmuyor yaa?! Çok güzelim işte. Çok tatlıyım hem.
Tamam kendimi övdüğüme göre hazırlanabilirim.
Saçlarımla çok benzer renk bir deri etek,beyaz ince askılı bir bluz ve krem rengi topuklu ayakkabı aldım. Üstümü giyindikten sonra makyaj masasına geçtim. Yüzüme kapatıcı sürdüm, göz altlarımı daha iyi göstermek adına birkaç işlem yaptım, göz kapağıma hafif tonlarda bir far sürdüm, çok ince bir eye liner çektim, kirpiklerimi ve kaşlarımı düzelttim, allık sürmeden kırmızı rujumu sürdüm. Yazar bende kırmızı ruju çok seviyormuş o yüzden sürdüm.
(Ayy Jisoo da kırmızı, Jennie de parlak, Rosé de şeftali tonu ve pembe, Lisa da da siyah ve kırmızı ruju çok yakıştırıyorummmm)
Elime de ayakkabının çantasını alıp eşyalarımı koydum. Dünkü çantamda bulunan dosyayı da diğer elime aldım ve aşağı indim.
Lisa giyinmiş bekliyordu.
"Sen geldiğine göre gidebilirim unnie. Diğerleri gelmedi."
"Tamam, görüşürüz."
Bana el salladı ve çıktı. Bizim çıkış tekniğimiz genelde şu ilk hazırlanan birinin gelmesini bekler ki diğerlerine gittiğini haber versin. Sonra diğer gelen başka birinin gelmesini bekler gelince gider, sonra o kişi de sonuncuyu bekler ve ikisi aynı anda çıkar.
––
Saat 17.00'dı. Bende eve yaklaşık 10 dakika önce gelmiştim. Şimdi banyoya gireceğim ve hazırlanacağım.
İlk kıyafet seçmek istiyorum. Dolabımın önüne geldim ve içine baktım.
Giyeceklerimi buldum ve yatağıma bıraktım. {Medya herşey aynı herşey}
Banyoya girdim ve küvetin dolmasını bekledim. Yeterli miktarda dolunca içine jeli döküp köpürttüm.
Üstümü çıkarıp küvete girdim. Yaklaşık yarım saat sonra çıkarım.
Banyodan çıkıp giyinmeye başladım. Gayet güzel olmuştum.
Çantama yine eşyalarımı koydum. Ve sabahki dosyayı çantama katlayıp koydum.
Saate baktığımda 18.43 olduğunu gördüm. Daha zamanım vardı yani. Unutmadan babamın kasasında bulundurduğum dosyayı da alayım o zaman. Ne olur ne olmaz.
O sırada telefonuma mesaj geldi. Kimden geldiğini tahmin edebiliyorum...
Bilinmeyen numara
Şeytansın!Siz
Söylemene gerek yok biliyorum 😈
Siz daha şeytansınız,bende sizin ne işler çevirdiğinizi bilen bir melek ama size karşı şeytan olan biriyim——Bölüm sonu——
-Hikâye içinde olanlar-
Siz
İkinci dosyayı da gönder! Zaman geldi 😏Bilinmeyen numara
Tamam lanet olası şeytan!Siz
Böyle deme ama kendinize hakaret ediyorsunuz---
3 gün önce gelen dosya ile beraber 2'ye çıkan dosyalara baktım. Ve yüzümde kocaman bir gülümseme ile kasaya koyup kilitledim. Kendi kendime konuştum
"Ne olursa olsun oyunu başlamadan bitireceğim." Diyip yüzümdeki kötü gülümsemeyi daha da büyüttüm.
Öyle birşey planladım kiii ihihihihihihi
Jisoo bile masum değil ehehehe
Ama haklı bir piçliği varrrDiğer bölümleri heyecan ile bekleyin görüşürüzzzz 💜💜💜💜
15 oy 40 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Left Alone | Jinsoo
Fanfiction"Beni nikâh günümüzde, nikâh masamızda yanlız bıraktın. Ve ben sadece bekledim. Ama ne oldu biliyor musun,sen gelmedin ve ben o gün, o masada öldüm Kim Seok Jin..." Bunları bu kadar sakin ama acılı söylemesi canımı çok yakıyordu. Ben,beni seven karş...