Gözlerimi açtığımda yurttaki odamdaydım . Güzel. En azından hastaneye kaldırılmamıştım ama eve nasıl gelmiştim ki? Yerimden doğrulup etrafıma bakındım. Jimin yatağımın yanındaki sandalyede uyuyordu. Kafamı çeviri ne? Jimin neden buradan uyuyordu? Yerimden kalkmaya çalıştım ama başım döndüğü için yatağa geri düştüm. Çok ses çıkarmış olmalıyım ki pislik uyanıp yanıma geldi ve beni kollarımdan tutup yatağa yatırmaya çalıştı. Omzuna kafamı geçirip onu kendimden uzaklaştırdım.
"Dokunma! Buraya nasıl geldim? Sen neden buradasın?" Elleri havada ne yapacağını şaşırmış bir şekilde konuşmaya çalıştı.
"Sen bayılmışsın, son arananlarda Taemin olduğu için seni bulan kadın onu aramış. Gelmek istedi ama utandığı için ben gelip seni aldım ve buraya getirdim. Hastaneye götürseydim basın duyardı." Bir zamanlar hayran olduğum yüzünde bakışlarımı gezdirdim. Ne kadar süredir buradaydı? Küçük gözleri uyumaktan şişmişti.
"Sen utanmadın mı gelmeye?!" Sert çıkışım umrunda değilmiş gibi yerine oturdu.
"Corni, bıraksaydım da orada mı kalsaydın?" Yerimden kalkmak için hareketlendiğimde çevik bir hareketle beni yatağa bastırdı.
"Bana bir daha dokunursan çığlık atarım ve bu konuda ciddiyim." Eli yanmış gibi geri çekildi.
"Aferin, şimdi buradan defol git ve giderken sevdiğim birilerini çağır." Kararsız kalmış gibi önce kapıya doğru yürüdü ama sonra arkasını döndü.
"Cornelia bak. Ben gerçekten beni sevdiğini bilmiyordum sadece küçük bir hayranlık ve intikam isteği olduğunu sanıyordum yoksa..."
"Jimin. Ben camdan atlamadan git buradan. Yüzünü görmek ya da sesini duymak istemiyorum." Onu kırmışım gibi baktı ve kapıyı çarparak çıktı. Onu biraz olsun kırdıysam ne mutluydu bana. Artık onu üzmekten çekinmeyecektim. Çünkü o beni tamir edilemez şekilde incitmişti. Biraz sonra kapıdan Diana ve chanyeol girdiğinde ayağa kalkıp ikisine sarıldım.Olanları anlattım. Onlar da bana jiminin beni getirirken ne kadar korkmuş göründüğünden bahsetmişti. İyi bir oyuncuydu. Orospu çocuğunun önde gideniydi. O yüzden onlara inanmamıştım. Chanyeol bana yakın olmaya devam etmemiz konusunda ısrar edince onu kıramadım. İntikam artık umrumda bile değildi. O ikisinin de yüzüne bile bakmayacaktım. Onu kıskandırmaya çalışırken sürekli baktığım ve yakalandığım için yeolun beni azarladığını hatırladım. Eğer ona bakmasaydım bana oyun oynama cesaretini bulamazdı. Hepsi benim hatamdı. Menajeriyle konuşmuştu. Şirket bazı yerlerde yakın görünmemizi onaylamıştı. Jiminin bana yaklaşmasını engellemek için aşırı yakın davranacaktık. Tabii soran herkese arkadaşız diyecektik. Jimin dahil. Kalbim hala tekliyordu. Oyun oynamaktan sıkılmıştım ama onun bana yaklaşmaya çalışmasını istemiyordum. Dianaya söylemiştim. Üyelerle o yokken görüşecektim ama o varken yanlarına yaklaşmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANSÇI|Park Jimin
FanfictionSenden intikam almak için yapamayacağım şey yoktu Jiminie. Ben de ünlü oldum.