➡️15

1.4K 137 26
                                    

"Çok merak ediyorum Furkan, kendi okuluna da bu kadar sık gidiyor muydun? Lisede falan."

"Askeri lisedeydim. Sence?"

"Hayır, bir de her konuda haklı arkadaş." diyerek telefonla oynama işlemine geri döndü Hikmet. Konuşmadığı zamanlar çok daha sevilesi olduğunu kendisi de fark ediyordu yavaş yavas demek ki. E, bu da bir şeydi.

"Selam." diyerek yanımıza oturdu ve gözlerime şiş sokma isteğimi bir kez daha yinelercesine birleştirdi elini masanın üzerine koyarak "Erkek arkadaşım." dedi. "Hadi tanışın." Ben önce bi intihar edip geliyorum. Bi saniye.

"Erkek arkadaş derken?"

"Nasıl? Derken?"

"Erkek arkadaş mı? Yoksa, erkek virgül arkadaş mı?"

"Ulan geri zekalı, sadece arkadaşım olsa neden cinsiyet belirtme ihtiyacı hissedeyim?" Geri zekalı demesinden de anlaşıldığı üzere, soruları soran Hikmet'ti. Ben henüz kendime gelememiş ve karar vermemiştim. Neyle öldürseydim ki kendimi acaba?

"Merhaba. Muhammet ben. Makina bölümünden." Ha bir de mübarek isimdi. Sövemezdim de. Göbek adı falan yok muydu ki acaba? Evet, tek derdim buydu şu anda, ne olmuş?

"Hikmet ben de. Mühendislik."

"Sen?" diye sorduğunda "Bu okuldan değilim." dedim.

"Ne alakası var oğlum?" Gülme Öykü. İçimde kına gecesinde zılgıt çeken teyzeler bağıra çağıra ağlıyor şu an.

"Ne bileyim, bölüm söylenince."

"E tamam. Seninki daha havalı ya." Tekrar güldü. Gözlüklerimi çıkarıp, gözlerimi ovușturdum. Böylece, bir kaç saniye de olsa görmeyecektim, başkasına güldüğünü. Aslında kalkıp gitmek istiyordum, lakin kıskandığımı Öykü'ye nasıl anlatacağımı bilmiyordum. O olsa, yapar ve açıklama dahi yapmazdı. Keşke, ben de o olsaydım. Böylece kendi teklifimi de kabul edebilirdim.

Hem beni defalarca reddedip bununla çıkmak da neydi yahu? Dişleri yamuktu bir kere. Gözleri de şaşı mıydı ne? Gandalfla gargamel arası bir şeydi işte, ne bileyim.

"Iyi misin?"

"İyiyim." dedim gözlüğü takıp. "Furkan ben de bu arada."

"Memnun oldum." dediğinde gülümsemiștim. En azından çalışmıştım. Yeterdi bence. Kalkıp kafa atmadığıma dua etmesi gerekirdi sonuçta.

"Ee? Nasıl tanıştınız bakalım?" Sor Hikmet sor. El ele ne ara tutuşmaya başlamışlar, kaç kere öpüşmüșler falan onu da sor. Hançeri sapladın, kalmasın bari orda, delene kadar çevir. Hatta doger taraftan da çıkar da, araya çamaşır serelim.

"Normal. Her insan gibi işte."

"Sen insanlarla normal bir şekilde tanışabiliyor muydun ki?"

"Yapıyormuşum demek arada." derken, Nesrin geldi masaya. Önce ikisinin eline, sonra bana baktı usulca, masaya otururken. Bakışlarındaki o anlamı çok iyi biliyordum. İşte şimdi sıçtın..


******

"Çok da șeetmemek lazım ya. Öykü sonuçta. Bırakır yarın öbür gün."

"Bırakır  bırakır da.. Ben böyle oturup izleyecek miyim hep? Hafi bunu bıraktı diyelim, ya bir sonrakiyle otururverirse nikah masasına. Arkada piyano çalıp, şarkı mı söyleyeyim istiyorsunuz?"

"Kendin yaptın Furkan. Biz demedik ki bak bu çocuk gay diye. Kendin dedin, kendin sürdürdün. Hayır, şimdi çıksan desen değilim diye, kızla regl muhabbeti bile yaptın ya."

"Şaka?"

"Ne var lan? Reklamlarda görüyoruz işte. Kitaplardan filmlerden falan da bildiğim kadarıyla işte.. " Tamam, biraz da araştırmıştım. Ne var?

"Bari söyledin, azcık kötü oyna da, kız çaksın değil mi ama? Gitmiş bir de en iyisi olmuş ibne."

"Hikmet. Allah yarattı demem, bir gece keserim ha."

"Ben mi dedim oğlum kıza git sevgili bul diye. Gördün. Ben de seninle öğrendim. Ne yapayım?"

"Yok." dedim, sinirle elimi saçlarıma götürüp, çekiştirmeye başlarken. "Olmayacak böyle bu."

"Ne yapacaksın peki?" İntihar düşünüyorum ama, karar veremedim bir türlü, nasıl ölsem acaba? Ölmeyip de sürünsem mi yoksa bir süre? Daha acılı olur hem. Ne de olsa mustehak bana. Tabi yaa.

"En iyi bildiğim şeyi." dedim birden. Yaptıklarımdan sonra, masum bile kalırdı yapacaklarım.

"Nasıl? Kızı uçağa atıp kaçırmayacaksın değil mi lan?"

"Manyak mısın Hikmet?" Aslında fena fikir de sayılmazdı düşününce.

"Ne oğlum o zaman? En iyi bildiğin şey ne ki senin?"

Gülümsedim ve koltuğa attım kendimi.

"Yalan söylemek."






Ordan bi buçuk porsiyon yalancı Furkan alalım lütfen. 50 kuruş farkla ekstra yalan katarsaniz seviniriz😏😂

《FİNAL》Yalancı Yalancı 'Sana Kimse İnanmaz'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin