***
Scházela jsem s prázdnýma rukama schody zpět ke knihovně, když jsem uviděla Emily jak si to pochoduje k Siriusovi a rádoby svůdně se usmívá. Naklonila se k němu a něco šeptala, ale on ji odstrčil. ,,Čekám tady na Loony, promiň."řekl a podíval se na mě. ,,Loony? Vždyť je šílená!"vykřikla Emily. Potom se otočila, a když naštvaně odcházela do naší věže, nezapomněla do mě strčit. ,,Jdeme létat?"zeptala jsem se Siriuse a vykročili jsme po chodbě ke schodišti.
***
,,Chytej,"řekl Sirius a hodil mi Camrál. ,,Co s tím?"řekla jsem, když jsem si v rukou přehazovala velký červený míč. ,,Budeme si navzájem střílet do obručí."usmál se a vzlétl ke třem obručím. ,,To není fér, vždyť jsi střelec!"protestovala jsem, zatímco jsem letěla k protějším obručím. Potom jsem se otočila a s Camrálem vyrazila k jeho obručím. Snažila jsem se kličkovat, ale Sirius se kolem mě prosmýkl na jiném školním koštěti (chtěl, aby to bylo fér) a z rukou mi vyrazil Camrál. Lehla jsem si až k násadě koštěte, zatímco jsem se snažila dostat se k obručím dřív a chytit gól. Když jsem byla skoro tam a Sirius už střílel, vlétla jsem před něj a on stihl jen tak tak vyrovnat dráhu, aby mě nesrazil, takže nemohl vystřelit. Teda chvíli. Potom už mi samozřejmě dal gól.
***
,,Konečně!"vykřikla jsem, když jsem Siriusovi střelila pátý gól a tím dorovnala skóre. Normálně by mě určitě porazil, ale teď si ustavičně stěžoval na školní koště. ,,Hej, ty tam!"ozvalo se zezdola. Stála tam Gvenog Jonesová, nová kapitánka Havraspárského kolejního družstva s ostatními hráči za zády a mávala na mě. Slétla jsem k ní. ,,Nechceš hrát s námi?"řekla. ,,Proč?"vyhrkla jsem. ,,Jsem teď jako kapitánka nová, a myslím, že tohle družstvo potřebuje pár změn. Jestli chceš, můžeš hrát s námi jako střelec, protože Leo je teď primus, má spoustu předmětů a nestíhá tréninky."odpověděla mi a mávla za sebe. Skutečně tam stálo jen pět hráčů. ,,Tak jo, moc ráda."usmála jsem se. ,,Kdy je trénink?" ,,Vlastně jeden začíná teď, v pět večer a stejně tak i v neděli a všechny dny kromě středy. Ale vzhledem k tomu, že jsi tu dneska nejspíš už dost dlouho, přijď až zítra. Měj se!"řekla ještě a už se zbytkem týmu vzlétla k obručím. ,,To šlo hladce."prohlásil z ničeho nic Sirius, který stál za mnou. ,,Tys o tom věděl!"došlo mi a objala jsem ho. ,,Díky, "zamumlala jsem, když mi došlo, co dělám a odtáhla jsem se. ,,Ale až budem hrát proti sobě, nebudu tě šetřit."zasmál se a plácl mě do ramene. Taky jsem se usmála a spolu s ním vyrazila zpět do hradu.
ČTEŠ
Loony, sestra Náměsíčníka [HP-FF]
FanfictionLoonya Lupinová, sestra Remuse Lupina. Pátý ročník v Bradavicích. Vlkodlaci, noční můry a zemná hrozba, jíž nelze uniknout. [dokončeno] #1 pobertové 2021, 2023 #1 siriusblack 2022 #2 lupin 2021 #1 nightmares 2021, 2022 #3 marauders #7 harrypotter 20...