Kapitola 4. Rande

1.3K 67 0
                                    

Vzbudila jsem se trhnutím. Byla jsem opravdu ráda, že už nejsem v tom temném lese. Zbytek pokoje ještě spal, tak jsem šla do koupelny. Umyla jsem se a postavila se před zrcadlo. Chvíli jsem si prohlížela vlastní úzkou tvář lemovanou krátkými tmavými vlasy nad ramena a barevné oči. Pak jsem zavrtěla hlavou (sama nevím proč) a udělala si na zátylku drdol.
***
,,Ahoj, mohla bys pro mě něco udělat?"zeptala se mě Lily do které jsem omylem narazila cestou z Velké Síně. ,,A co přesně?",,No, viděla jsem tě s Poberty a tak mě napadlo, že bys tomu brýlatému trdlu řekla, ať mě nechá na pokoji." Kdo všechno nás ještě viděl před a po tom trestu? ,,Myslím, že mu to sama říkáš dost jasně. Nechtěla bys s ním pro změnu na to rande jít? Pak už po tobě minimálně nebude pokřikovat abys to udělala."usmála jsem se. ,,To už jsem taky slyšela."otočila jsem se a chtěla pokračovat dál. Ale něco upoutalo mou pozornost, takže jsem se obrátila zpět k Lily a plácla ji do ramene. Pobertové i s Jamesem zrovna přicházeli. ,,Hele, Lily Evansová, nechceš jít se mnou na rande?"řekl to stejně nadšeným tónem jako vždycky, ale přesto bylo z jeho hlasu poznat, že pomaličku ztrácí naději. ,,Kdy?"řekla Lily nesměle a James se rozzářil. Trochu poodešli od zbytku skupiny. ,,Ta holka se dneska nějak rozjela."řekl pobledlý Remus. Vůbec nevím, co mu bylo. ,,Hele, Loony L-Darwinová, nechceš jít se mnou na rande?"řekl Sirius za smíchu Petera. Nechápala jsem proč se směje. ,,Jasně."řekla jsem vesele, ale to už se smál i Sirius. Když postřehl mou odpověď, zarazil se. ,,To byl.." Pak mi to došlo. Byl to jen vtip o schůzce Jamese a Lily. Strašně jsem se styděla. ,,Ahoj."rozloučila jsem se tiše a zmizela na první hodinu. Proč mám takovou smůlu?
***
,,Letos nebudeme pořád zkoušet obraná a útočná kouzla jako loni, ale probereme nějakou teorii na NKÚ. Dnes je úplněk takže otevřete stranu 394 a nastudujte si něco o vlkodlacích." No bezva. Alespoň už vím, co bylo Remusovi. ,,A pište si: vlkodlak je bytost, která se za úplňku mění ze člověka na krvelačnou, životu nebezpečnou bestii, což je mimo jiné i důvod, proč nemohou vykonávat některá zaměstnání a chodit do našich škol..." No jasně.
***
Celý den jsem se Pobertům vyhýbala jak to jen šlo, ale bylo jasné, že někdy se setkat musíme. Což mi rozhodně nebránilo v tom, abych to oddalovala, co to jen jde. A tak jsem po škole zamířila na famfrpálové hřiště, kde snad budu sama. Merlinužel tu zrovna probíhal nábor do nebelvírského famfrpálového týmu. Já snad nemůžu mít větší smůlu.

Loony, sestra Náměsíčníka [HP-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat