Kapitola 25. Tým

581 40 2
                                    

Zbytek dopoledne mi zabralo propašovat všechny přísady do Komnaty nejvyšší potřeby a všechno zorganizovat tak, že až budu mít několik hodin času, bude stačit lahvičku po lahvičce vyprazdňovat přímo do lektvaru. Na oběd jsem tudíž kráčela nanejvýš spokojená. Kromě nenávistných pohledů, na jaké by byli pyšní i zmijozelští a které jsem dostávala od Emanuely, proběhl oběd v pořádku. Pak už to bylo horší. Z nadcházejícího tréninku jsem byla totiž tak na nervy, že jsem omylem začala znovu psát jednu z mých esejí, takže jsem rovnou vyrazila na hřiště. Našla jsem v šatnách starý famfrpálový dres, znovu jsem si půjčila koště a vyrazila k obručím. Na tribuně seděl opálený blonďatý kluk a když mě uviděl, slezl i se svým koštětem dolů. ,,Čau, já jsem Leo."představil se vesele. ,,Loonya."odpověděla jsem. ,,Ty jsi byl náš střelec?" Leo přikývl. ,,Napadlo mě, že když jsi tak najednou v týmu, možná by se ti hodilo nějaké koště." ,,Nemám moc peněz, za kolik ho prodáš?"zamračila jsem se a prohlédla si Zameták 1 který svíral v ruce. Bylo to dobré koště, ale pokud vím, už vyšel i Zameták 3. ,,Vezmi si ho, moc nestál. Bude stačit, když na tom vyhraješ pohár."usmál se Leo a poplácal mě po zádech. Potom mi koště podal. ,,Moc děkuju."podívala jsem se na něj a zamávala, protože odcházel. Potom jsem nasedla na mé nové koště. Bylo mnohem rychlejší, mělo lepší zrychlení a lépe zatáčelo než to staré školní. Než na hřiště došla Gvenog, došla jsem k názoru, že opravdu umím létat. ,,Ahoj."pozdravila jsem kapitánku a lehce dopadla na zem kousek od ní. ,,Jsme spolu v týmu, nejsme nejlepší kamarádky, tak se trochu uklidni, ale musím říct, že fakt nelituju toho, že jsi vystřídala Lea. Nedovedl se soustředit a věčně létal mimo."lehce zavrtěla hlavou Gvenog a stáhla do černé vlasy do ohonu. To už přicházely ostatní. ,,Tohle je Emanuela, střelec,"začala nás Gwenog představovat. ,,Zandra, brankář,"ukázala na zamračenou a bledou dívku, která měla krátké modré vlasy, ,,Terry, odrážeč a dvojče Manuely,"ukázala na vysokého černovlasého kluka, který se nápadně podobal své sestře. ,,Támhle je Freya, ta je odrážeč,"ukázala na dívku, která se právě vydala z hradu sem, ,,a tohle je Zack, chytač."ukázala na malého zrzavého kluka, který se usmíval a přitom si prsty vyklepával o násadu nějaký rytmus. ,,Týme, tohle je Loonya Darwinová, bude hrát místo Lea."dokončila představování kapitánka a zamračila se na své zápěstí a poté na nás. ,,Už je 17:02. Nemáte náhodou létat kolem obručí a rozehřívat se?"zeptala se ostře a všichni vzlétli do vzduchu. Dokonce i Freya, která nás sledovala ze stále se zmenšující vzdálenosti nasedla na koště a zbytek cesty doletěla. Tohle rozhodně nebude jednoduché.

Loony, sestra Náměsíčníka [HP-FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat