Konumuz Roses And Thorn. Kendisi en sevdiğim yazardır. Kendisi Wattpad'e devam etmemdeki tek nedenin, Five Nights At Cringe'ın yazarı.
Bunun yani. Okumayan varsa hemen gitsin okusun! Kendisi Wattpad'in en güzel kitabı! Neyse. Kendisini çok severim ama maalesef kendisininde kıl noktaları var. Mesela Mangle'ın bir köpek olduğu teorisi. Tamam, teorin var, bu güzel bir şey. Ama lütfen teori kesinlikle doğruymuş gibi konuşmayın. Ve Springle için "Köpeğin ve Katilin Aşkı" denilmesi sinirime gidiyor... Shipi sevdiğim için değil... Ben değil Jenifer (Mangle) ve Michiel (Springtrap) konuşsun.
Michiel:... Um... Tamam, küçük kardeşim o gün şakaya kurban gitti. Ama, bu bir kazaydı. Tıpkı hayatım gibi T-T Ama, bu beni bir katil yapmaz... İnanın bana görünüş olarak babama çok benzesemde kişilik olarak ona benzemiyorum... A, Jenifer?
Jenifer: .....
Michel: İyi misin?
Jenifer: BEN BİR KÖPEK DEĞİLİM ANANISKM!!!!
Angel: Küfretme lan! O benim en sevdiğim yazar!
Michel: Jenifer sakin olmaya çalış.
Jenifer: Deniyorum... Demiyorum... AMA OLMUYOR İŞTE!
Angel: Tamam çeki çilesi olmadan ben tek başıma yazmaya devam edeyim.
_________________
Onlar insan. Ve Mangle kız... Kanıtlicam hemde uygulamalı.
1) UCN indir Scott bedava yapmış zaten.
2) Challengs'a tıkla.
3) Bayanlar Gecesi (Ladie's Night)'a tıkla. Bak bakalım Mangle orda mı değil mi.
_________________
Ve Allah aşkına söyleyin siz bu resme bakınca ne anlıyorsunuz;Benim bu fotorafa baktığımda ilk aklıma gelen: Kardeşimin sabahın köründe üstüme çıkıp o mal kahkasını atıp beni Senpai Springy ile buluşmada olduğum rüyadan uyandırması.
Pencereye dikkatli bakın. Güneş doğalı 1-2 saat olmuş. En fazla 3 saat olmuştur. Ve Mangle sadece Springy'yi uyandırıyor. Fesata bağlamaya gerek yok.Uzun lafın kısası;
Roses And Thorn mükemmel bir yazar. Ancak biraz kıl olduğu yerler yok değil. Yinede o kadar güzel yazması bence onun küçük kusurlarını örter nitelikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡