Şimdi size Wattpad kitaplarındaki klişeleri anlatıcam... Yorum size ait olucak. Anket gibi yani. Hadi 1'den başlayalım.
1) Eğer iki kızın sevdiği kişi birbirlerinin abisi ise birbirlerine ara yaparlar ve karakterler 2. bölümden çıkmaya başlar.
2) Eğer ana karakterlerden biri kız biri erkek ise kesin evlenirler ve çocuk yaparlar ama çocuk ters geldiği için ambulansı aralar ve erkek çok endişelenir. (Robot olsalar bile jsjsjsj 😂)
3) Kitapta illaki ship vardır. Yaoi olmazsa olmazdır!
4) İnsan veya Pofuduk hâlleri kullanılır ._.
5) Eğer karakter liseye gidiyorsa, kesinlikle kitap okul sabahında başlar!
6) Eğer kurt veya tilki varsa adam akıllı "Ben betayım var mı lafı olan???" diyen çıkmaz.
7) En beklenmedik karakterler baş karakteri arkasından vurabilir.
8) Kitapta BB varsa, magazinci gibi ne olup bittiğinden haberdar olur. Radar gibi çocuk...
9) Genelde kızlar erkeklerden ilk başta nefret eder. (Klasik Tsundere)
10) Yazar kendini kitapta gösterir. (Örnek: Yazar, Nightmare Yazar, Golden Yazar, mE, Phantom Yazar vb....)
11) Saplanantarak yada Lefty kötü roldedir ve Saplanantarak restoranda sırf kız kaçırmak için özel bir oda ayarlarken Lefty casusları elektrik şoku ile zorla öttürür ve Lefty'nin lakabı Dark'tır.
12) Robotlar saçma bir şekilde çocuk yapabilir.
13) Yazar bir kaç sezon yapacaksa mutlaka kötü karakter baş karakterin sevgilisini çalmaya çalışır.
14) Kızlar ve Erkekler ship olsa bile ayrı odalarda kalırlar ve kızlar pijama partisi yaparken erkekler meraktan kudurur ve onların ne yaptığını öğrenmeye çalışır.
15) Yazar kızsa, "SEVGİLİ İSTİYORUM AQ!!!" diye cringe cringe bağırabilir.
16) 66 rakamının yanına parantez içinde bir 6 daha getirmek bir gelenektir. Ve 666 rakamını kullananlara yazar "Hocam şu eleman İlluminati ile iş birliği yapıyor!" diye bağırır.
17) Yatak kalmadığı için shipler aynı yatakta yatar. Kesinlikle sperm tehlikesi yok! (Ben olsam kardeşleri aynı yatakta yatırırdım •-•)
18) Aceyle ekmek 🍞 almaya giderken birine çarparsanız kesin ona aşık olursunuz.
19) Eğer FNAF kitabıysa kesinlikle Bonica vardır... Shipin kitaplarda kullanılması artık cıvıdı, kabul edin.
20) Yazar bir robotun ağlayamayacağını bilir ama üreyemeyeceğini bilmez.
21) Eğer Springle kitabı ise, kitapta mutlaka ya Fredica, yada TFG vardır.
22) OC kullanımı nadirdir.
23) Çoğu yazar Nightmare Bun'ın varlığından bile haberdar değildir ve bu mükemmel OC'yi kitabında kullanmaz.
24) Çocukluk arkadaşınız size âşık olabilir. (Lan siz veletlikten beridir arkadaşsınız, kardeş gibisiniz neden ya neden???)
25) O milleti güldüren ve sürekli durum ne olursa olsun pozitif olan kızlara bu gün rastlamak nadirdir.
26) Chica ve Mangle düşman değilse, ikiside Foxy'den hoşlanıyordur. (Gerçi düşman olmayınca çok şirin oluyorlar kardeş gibiler :3)
27) Toy Chica ve Mangle her zaman BFF'dir. (BFF'nin asıl anlamının "Best Fake Friends" olduğunu yanlızca ben mi biliyorum?)
28) Eğer yazar Foxca seviyorsa kesin Fredica sevmiyordur ve bu yüzden "Grubun lideri ve tek kızı" shipini hiç kullanmaz.
29) Kitap gereğinden fazla güzelse büyük ihtimalle bitemeden yazar kitabı bitirmek zorunda kalır. (Zaman kalmadığı için bitiremeden tabloyu teslim etmek gibi)
30) Eğer kitap bitmezse illaki yazar sapık sapık ve malca şeyler yazıp kitabı berbat edebilir ve başka bir klişe ship de Shadow Fronnie'dir. (Mahvettiniz şu shipi. Oysaki Shadow Girl ve Shadow Freddy çok tatlı...)
31) Yazar karakterlerin cinsiyeti ile oynayabilir ve takipçileri hiç bir şey demez. (Peki ya neden???)
32) Kendisinin doğru olduğunu düşündüğü teorileri kullanır.
33) Yazar uğurlu sayısını her yerde kullanır.
34) Purple Guy, çoğunlukla sakin bir zamanda gelmek yerine kaos ortasında gelir ve bütün robotlar birlik olup onun ağzını burnunu kırar.
35) Eğer kitapta SCP varsa, kesinlikle Aşındırıcı Veba'da vardır!!! (Yani SCP 049 x SCP 035...)
36) Yazar kendi karakterini robot yaptıysa, sevgilisinin oyundan biri olma şansı %96'dır. (Hesap ettim. Ve cidden artık çok klişe oldu...)
37) OC x Karakter olabilir. (Sebep ne???)
38) (Özellikle Springle ve Bongle kitaplarında) Karakterlerin birbirini sevmesine rağmen "O bana bakmaz. Daha iyilerine layık" demesi ve 1 gün boyunca aynı odaya kilitlenmeleri, ve diğerlerinin alttan alttan onları açılmaya zorlamalarına rağmen 17 bölümde en fazla kanka olmaları mı? En normal şeydir! (Bu madde sonradan eklenmiştir.)
Bu bölümlük bu kadar. Lütfen görüşlerinizi belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
SachbücherBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡