bAlDi gAe mOrUk

68 7 11
                                    

Lan sinir krizi geçirmek üzereyim yeter Ufff!!! Sakin olmalıyım... Çünkü öyle olmak zorundayım...

Şu oyun 1924 de mi o zamanlarda yayınlamıştı. Ama hâlâ oynayan var. İlginç... Ve çıktığı yıllarda insanlar oyunu çerezlik oyun olarak oynuyordu. Yani bi 5-10 dakkada oyunu bitiyorlardı. Maximum 30 dakka. Bu gün ise oyunu bitirmenin imkânsız olduğu doğrulandı. Harbi garip lan •-• Neyse konumuza dönelim.

Baldi'yi tanımıyorsanız özet geçeyim. Matematik hocamız. Ve biz de mal gibi okulun her sınıfına dersin defterini bırakmışız. Hocamızda "Bari ödevlerini yap a*k." diyor ve bizde defterlerimizi bulup matematik soruları çözüyoruz. Bilemezsek hocamız "E yuh ama anasını! 2+2 den kolay ne var?!??" diyip bizi elinde cetvelle kovalamaya başlıyor. Bizde hödük gibi koşmaya başlıyoruz.

Oyunun özeti bu XD Ve şimdi gelelim fandomun en iğrenç saçmalığına...

Başlıkta yazıyor... Yazmicam çünkü sinir krizi geçirmek üzereyim...

LAN ADAM EVLİ!!! HATTA İKİZ KIZLARI VAR!!! VE SİZ ONA "GAY" DİYORSUNUZ HA?!?! LAN EVLİ DİYORUM EV-Lİ ÇOCUKKARI VAR DİYORUM BUNDA ANLAŞILMAYAN BİR ŞEY VAR MI?!!!?!

_Sakin ol •-•_
Tamam punçük •-•
_Punçük ne ya ¡-¡ Yok punkte!_

(Biiip! XD)

(Sniff) Bir de müdürle shipliyorlar ya... Beni sırf ödevini yapmayan bir hödüğe cetvelle vurduğum için maaşımdan kesen birini niye seveyim...? Azcık mantıklı düşünün!

Uzun lafın kısası;

Zaten karısı ve iki kızı olan bir adamı sürekli maaşından kesen lanet bir patronla shiplemek zihinden engelli olduğunuzu anlamanın yollarından biridir.

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin