sEnİ gEBerTicEm hEmdE iNtERnEtTeN

64 5 5
                                    

Bakın bu en gıcık olduğum şeylerden biri...

Ya, hak! Bunlar sürekli karakterleri sahiplenen, artı "Seni keserim, biçerim, sana kötü bir zaman yaşatırım" gibi salakça şeylerle milleti tehdit etmeye çalışan cringe fangirllerdir. Bide Sans'ın sözünü çalıyor Copy Catler...

Ama bu videoda öyle bir tane var ki hepsine istisna. Konuşması "Merhaba ben (ismini unuttum lan ;-;) ve ben Baldi'yi çok seviyorum 💓 Eğer onu çalmaya çalışırsan... Ki, yapamazsın. Çünkü o gerçek değil..." Diye başlıyor ve çok duygusal bir şekilde devam ediyor. Bence mutlaka kızın kanalına göz atın. Neyse konu dağılmasın. Devam edelim.

Bu cringe fangiller galiba kendilerini 404 sanıyorlar. Çünkü internetten birini öldüremezsin... Şunu beyninizin bir yerine koyun. Hem, onu nerden bulacan ki??? Hangi ülkede yaşadığını bile bilmiyorsun. Hadi buldun diyelim, ciddi ciddi gidecek misin??? Hadi gittin diyelim, nasıl onu öldürmeyi planlıyorsun??? Onu da geçtim,,, ANAN BABAN İZİN VERİR Mİ ÇOCUĞUM!?!?!?

Kriz geçirecem... (Yanlız ben bunu yazarken belgesel izliyordum. Dalgıç "Ne biliyor musunuz? Bunların adı 'Kanepe Patates Morinası' olmalıydı. Çünkü bütün gün yanlızca öylece duruyorlar!" dedi ya la gülmemek elde değil jsjsjsj 😂😂😂😂 XD XD XD)

Uzun lafın kısası;

Eğer 404 değilseniz kimseyi internetten öldüremezsiniz. Hem yapabiliryor olsanız bile sizce gerçek olmayan bir karakter için birinin canına kast etmeye değer mi???

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin