FNAFHS (+Sezon Finali)

67 3 11
                                    

Evet, son bölüm. Artık bölüm yazma sınırına geldik. Ama kapanış konuşması yapmak yerine son bölüm de bir konu eleştirelim.

Five Nights At Cringe'i anmak için FNAFHS'yi eleştirelim...

FNAFHS= Five Nights At Freddy's High School

Bu yapım yapıldıktan sonra Chica'ya olan nefret deli dehşet arttı. Ayrıca orjinal Nightmare'larda Nightmare Chica varken Mangle çok seviliyor diye Nightmare Mangle var.

Karakterlere bir göz atalım;

BONNİE'Yİ YAPAN ELLERİN PÜÜ

Golden Freddy: Uyumayınca ben.

O Shadow Freddy mi? Bence o başka bir karakter ._. Alâkası yok ._.

Nightmare Bonnie ergenliğime benziyor :D Gerçi ben ergenliğe girmedim. O bana girdi. Bonbon teyzeme benziyor XD Ballora anneme benziyor. Neden?

Bu arada, yapımcı Ed00Chan ve ben kendisini severim. Ama animasyonu saçma -,-

Freddy aşırı sakar ve daha okulun ilk günü Foxy'nin üstüne düşer ve ilk öpücük gg olur.

İlk oyundaki tayfa puding manyağı. Hazır yani neden? O kadar sütlaç, kazan dibi, güllaç gibi tatlılar varken bunlar puding yiyor.

Owly midir nedir serideki kötü. Zaten taktığı gözlükte bile meğmelet yok, bir cam kare biri yuvarlak .-. Hem, bu ne lan? Purple Guy'a Death Note mu izlettiniz?

En büyük soru: Neden İspanyolca?

Bazıları sırf FNAFHS izlemek için İspanyolca öğrenmek istiyor. Bu anime için Japonca gibi bir şey. Şahsen ben alt yazılı anime izleye izleye Japonca öğrendim.

Fandomu ikiye bölüyor bu yapım... FNAFHS haterları ve FNAFHS severleri. Şahsen, ben bu konuda tarafsızım.

FNAFHS yüzünden Ed00Chan Scott ile sıkıntılar yaşıyor. Çünkü credit vermiyor aq.

Şarkıları (özelikle önce Japonca, ondan sonra İngilizce şarkıları) İspanyolca yapıyor. Dürüst olmak gerekirse ben Rolling Girl'ün bu hâlini çok sevdim.

Dinledikçe dinleyesim geliyor.

Ben yorumu size bırakıyorum. Hangi taraftasınız?

🎉 Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin