Bölüme geçmeden önce biraz konuşmak istiyorum. Funtime Diamond ve Luna üzerine çok alınıyorlar. Oysaki ben onların eserlerini beğeniyorum. Ve haterı olduğumu düşünüyor....... Sizi kanal açıklamama gönderiyorum. Ve bu bölümde kimse üzerine alınmasın lütfen. Öyle olanlar zaten kendilerinin cringe olduğunu kabul etmez. Ama biliyorum ki Funtime Diamond ve Luna bu listede neyseki yok.
Şimdi beni çok gıcık eden bir olaylar zincirinden bahsedicem... Cringe fangirllerin cringe olmayan fangirllere fangirllüklerini sorgulatması.
Örnek konuşma;
- sEn kİMiN fAgİRlüSÜn¿
+Shadow Bonnie 💓💓💓
- aMA hİç fANaRtıN yOk¡
+Bana göre karakterleri sahiplenmek cringe.
- sEn nE bİçİM fAnGİrLüN yA yÜZ kARaSı¡¡¡
+ ..................Böyle şeylere bende çok mağruz kaldım. 1. bölümü hatırlıyorsanız Springtrap fangirlü olduğumu biliyorsunuzdur. Ancak merak etmeyin onlar gibi cringe değilim. Bu yüzden linç edildim ya zamandanında... Valla ki sizi linç eden 21 yaşındaki biride oluyor 5 yaşındaki bir çocuk ta. Ciddiyim.
Videoları yapan akadaşlar, iyi iş çıkarmış. Bu tarz tepki videoları bence en iyi seçenek. Çünkü bu cringe fangirllerin yaptığı şeyler hiç hoş değil. Yaptıkları sadece cringe ve açıkçası Freddy'den onun cringe fangirlleri yüzünden soğudum. Bu aşk meşk olayları sadece FNAF fandomunda değil, her fandomda hoş karşılanmıyor.
Uzun lafın kısası;
Karakterler istediğiniz gibi oynayatabileceğiniz bir kukla değil. Ve bu aşk meşk olayları hiç bir fandomda hoş karşılanmıyor. Bari cringe olmayan fangirlleri fangirl olup olmadıklarıyla sorgulatmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡