ıTıZ bEş x dOKtUr bEy lİmOn

41 5 7
                                    

Evet, gece gece bölüm atmaya devam ediyorum.

Bu seferki cringe bu;

Açıklama kısmını okuyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açıklama kısmını okuyun. Hangi mazoşit ister bunu ya???

Yani shiplemenize bir şey demiyorum, ama lütfen fandomu batırmayın. Zaten CP'ciler tehlikeden habersiz, bide arada SCP kaynamasın.

Kitaba biraz göz atmıştım daha iki saniye oldu direk öpüşüyorlar... İğrenç. Ve iki saniye daha sonra bilin bakalım ne oldu? Evet, lanet klişe iş başında!

Unutanlar için: Ana karakterlerin tanıştığı anda öpüşmesi/yiyişmesi

Bu nasıl klişe oldu hâlâ anlam veremiyorum. Ve smut aşırı ağır... Sadece ilk paragrafı okuyabildim. Zaten kitap(!) bir bölüm o bölümün adı da "Daddy". Gülmekten çatlayacaktım lan 😂😂😂😂 Hele hele medya XD Ama kitabın (!) içi...

#StopKillingFamdon

Yine bazı mantık hatalarını derledim.

Lan 173, 106 ve 096 ne ara kanka oldu? Bizimkileri bilenler bilir bunlar arkadaş olursa demekki yakın zamanda bir felaket olucaktır.

Lan konuşalı iki saniye oldu mu cevişilir mi? Yani işler bildiğiniz pat diye oluyor. Bu aşırı saçma...

049 maske takmıyor muydu? Ve hatırladığım kadarıyla kıyafetleri ve maskesi çıkmıyor. Onun bedeninden bir parçalar yani.

035 ne ara porno yıldızı oldu? Ehem, sorry ama bildiğiniz adamı porno yıldızına çevirdiler. Hani Mülayim'i çevirmiştiler ya, ha bu seferde 035 elden gitti. Diğer tarafta rahat et Will...

035 sadece bir maske, öyle şeylerle kafa bulacak bir şey değil o. Yani niye böyle şeyler yazılıyor anlamıyorum.

Bu ikisi kaç asırlık arkadaş, niye çıksınlar??? Ciddiyim asırlık kankalar. İlk kez Milattan önce 322 yılında tanışmışlar. (Bunlar kaç yaşında lan???)

Daha ilk cümle hatalı. 035 geliyor, ve diyorki "Doki sevi seviyorum çünkü çok akıllı kurnaz ve yakışıklısın" nE¿ Asdfghjkl jsjsjsj 😂😂 Lan birisi zekâsı için sevilir, tipi için sevilir ama kurnazlık ne lan jsjsjsj 😂😂 Çok sesli güldüm 😂😂

Uzun lafın kısası;

Bu iki şahısın shiplenmesine bir şey demiyorum. Ama smut yazarak sadece fandomu kirletiyorsunuz. Ve bari yazacaksınız doğru düzgün yazın klişeleri ve mantık hatalarını bir kenara bırakın.

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin