mUtLu aİlE tAbLosU

49 5 1
                                    

Evet. Yine bu muhabbet... Her yerde yav •-•

Bunu ilk eleştiren kişi benim galiba •-• Olayları özet geçecem •-•

Fredbear ve Glichtrap bir restoran işletmektedir (insan halleri değil-_-). Ve Vanny'yi işe alırlar (Pofuduk versiyonları var galiba •-•). Vanny Glichtrap'e ölesiye aşıktır. Ve ona dokunmaya çalışan herkesi öldürür. Bu arada Fredbear alttan alttan Glichtrap'e yavşıyordur. Sonra Vanny FNAF 3 mekanına geçici olarak nakledilir ve burda Springy ile aralarında bir çekim olur (zaten çok yakışıyorlar :3). Glichtrap de olaylardan haberdar olunca oraya (FNAF 3 mekanına) gider ve nasıl başardıysa Springy'yi tokat manyağı yapıp esir alır. Sonra aralarında bir çekim olur ve Glichtrap Saplanantarak'ın stalkerı olur. Bide yetmezmiş gibi İnfinity AU (bunları yapan kişi) bizim FNAF 1 tayfasını küçük çocuk yapmış. Ve onlar Senpai Springy'nin çocuklarımış yok daha neler... Ve Glichtrap ailesi varken Springtrap'in asla kendisine bakmayacağını düşünür ve depresyona girer. Saplanantarak ise Glichtrap'i çok seviyordur ama Vanny'nin Glichtrap'i, Glichtrap'in de Vanny'yi sevdiğini bildiği için aşklarına karışmak istemez. Vanny deseniz çok büyük bir ikilemde. Bir tarafta hayatının aşkı tatlı Glichy, bir yanda bad boy yakışıklı prens Springy. Fredbear deseniz Glichtrap'ı herkesten çalmanın peşinde.

Yani anlayacağınız gibi aşırı karmaşık...

Uzun lafın kısası;

Bu gereksiz yere uzun ve mantık dışı hikayeyi yazan arkadaş... Güzel kafa kardeş güle güle kullan •-•

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin