Bu bölümde yaptığım mallıklar var... Ve niye mal olduğum... İyi seyirler...
1) Bi aralar Ceylan adında bir arkadaşım vardı. Sevdiği çocukla arasını yapmıştım ama o bana yüz çevirmişti ve Can (arasını yaptığıma bin pişman olduğum zehirli arkadaşım...) beni kötüledi... Neymiş küfür etmişim. Beni tehdit ettiği için zorla bana sövdürtmüştü. Bide "Hadi bende ederim" demişti o günden sonra pisikolojim bir daha yerine gelemedi çok ağırdı... Hatta ağladım... Hatırladıkça hâlâ ağlıyorum... Ve Ceylan özele (bir aralar YouTube'da Chat vardı) hiç bir şey yazmamaya başladı. Benim kötü bir yalancı olduğumu söyleyip bırakmıştı. 2 ay bekledim. O hiç bir şey yazmamaya devam etti...... Bende mal gibi "Peki" yazdım ve chat'i sildim. Sonra Chat'i tekrar açtı ve çok özür diledi ve tekrar arkadaş olmak istedi... Ama ben mal gibi "Ben oyuncak değilim" gibi bir şey yazıp sohbeti sildim... Bin pişmanım... (Şu an ağlıyorum çok malım ya...) Ceylan, eğer bunu okuyorsan bilki bin pişmanım! Lütfen tekrar benle konuş... Ağlaya ağlaya gözlerim şişti lütfen tekrar benimle konuş... Bin pişmanım............. (Ağlamaktan yazamamaya başladım)
2) Nisan yani manevî kardeşim ile aptal bir konu yüzünden 1 yıl küs kaldık... Elim klavyeye gitmiyor gözlerim şişti...
3) Diğer manevî kardeşim Yaren ile 2 aydır konuşmuyoruz... Çünkü YouTube'u bozdum... Allah bin belamı versin...
4) Bu az önce oldu. Roses And Thorn'a sadece diğerleri gibi olduğunu söyledim... Ellerim kırılsın... Ben valla malım...................
Uzun lafın kısası;
Malım işte kabul edin sadece küçük bir o***yum ¡-¡ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
No FicciónBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡