Cringe Shipler...

45 5 1
                                    

Bu bölüm kiraztilkisi nin isteği üzerine yazıldı.
_______________

Şimdi geldik cringe shiplere...

Allah'tan bu shipler Cringley de yok. Yoksa shipleyenleri çoktan hacklemiştim...

Bu bölümde iki tane shipi eleştiricem... Kar küremin müzik kutusunu sardım, oruç bitti diye ağladım ve Nutella yedim bunlar benim sakin kalmamı sağlicak •-•

1) Freddy x Springtrap

Bu ne biçim ship lan? Şimdi ruh olarak baktığımızda Freddy'nin içinde bir kız ruhu var. 3. bölümden hatırlıyorsunuzdur. Ve Springtrap'in içinde William'ım büyük oğlu Michiel var.

Hatta bu hâle gelmeden önceki hâlleri ile yakışabilirlerdi bile. Ama, onun babası beni öldürse, çıkmam lan ben onla •-•

Bide bunu shipleyenler en az Fronnieciler kadar fesat... Gacha Life'ı lekelediniz! O çok güzel bir oyundu! (Bi aralar oynuyordum En büyük hedefim Ramunade ile level 10 olmaktı ve başardım jsjsjsj 😂😂)

Birde bunu shipleyenlerin kurduğu muhabbete gel;
Ballora: William! Dare var öpüşcez!
Springtrap: Ne! Bu iğrenç olucak...
Ballora: Evlendiğimizde öpüşmüştük!
Springtrap: Ama şu an gAYıM oKeY¿
Ballora: Okey •-•

Biliyorum çok malca... Lan bide Springtrap x Ballora shipi oyunda var diyen var. Acılı bir anne ve onun büyük oğlu nasıl çıkabilir?????? Allah var mantık var...

2) Baby x Toy Chica

WTF??!?!?!?!? ÇÜRÜK FNAF FANLARI!!! SİZİN GİBİLER YÜZÜNDEN MİLLET OYUNDAN SOĞUYOR!!! SHİPLİCEKSEN GİT ADAM AKILLI SHİPLE! KARAKTERLERİ KİRLETMEYİN!!! ZATEN WİLLİAM'I İYİCE PORNO YILDIZINA ÇEVİRDİNİZ BARİ KÜÇÜK KIZINI VE O KATLETTİĞİ KIZI RAHAT BIRAKIN!!! (Hâlâ porno ne demek bilmiyorum ._. Bilen yazsın lütfen ._.)

Sakin ol Angel... Sakin ol... Yoksa seni küfür ediyorsun diye linç ederler...

Uzun lafın kısası;

Bu cringe shipleyenleri döverseniz sevap kazanırsınız. O derece iğrençler...

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin