kOrGuNÇ mAKaRnA tOPlAnISı cRiNgEdİr

48 6 1
                                    

Selam! Biliyorum çoğunuz Creepy Pasta ile ilgilendiğini bilmiyor ;-; Bu yüzden Creepy Pasta ile tanışma hikayemi özet geçicem.

Her zaman ki gibi Işıl Işık izliyordum. Evet korku seviyorum jsjsjsj 😂😂
Ve Jeff The Killer ile ilgili olan videosundan detaylı bilgiler edinmem bu sayede olmuştu ;-;

Aslında ben Creepy Pasta'yı ilk kez bir çizim videosunda görmüştüm. Esrarengiz Kasaba'daki karakterleri Creepy Pasta olarak çiziyordu. Ve dürüst olayım ben onları ilk gördüğümde Jeff'i kız, Jane'ni erkek sanmıştım. Jane'nin yüzünün maske ve saçlarının peruk olduğunu biliyordum. Ve Jeff'in uzun saçlarıyla o dolgun gözleri beni kız olduğuna ikna etmişti. Galiba sakattım lan •-• Neyse konuya dönelim.

Çoğu kişi daha Creepy Pasta'yı doğru çevirmez bile. O korkunç makarna değil jsjsjsj 😂😂😂 Creepy Pasta'nın tam anlamı "Ürpertici Hikaye"'dir.

Creepy Pasta toplantısı ise fanların toplanıp Creepy-sally'leri tartışırlar. Ve gerçekten iyi olanların Creepy Pasta olma başvurularını kabul ederler. Şu AU olayında Ortak Fanlar Topluluğu gibi yani. Creepy-sally'nin ne olduğunu başka bir bölümde detaylı bir şekilde anlatacağım.

Ve millet bu toplantıların cringe olduğunu söylüyor... Değil abicim değil işte!!! L api sizi kessin! N apla sizin yerinizi bulsun!!! Evet anime izliyorum ama aşırı nadir •-• (Burda ne yazdığımı boş verin ben bile bilmiyorum galiba sakattım ._. Çünkü başka mantıklı bir açıklaması yok ._.)

Bu konuya şu an dalmicam. Özel bir bölüm ayırıcam merak etmeyin.

Uzun lafın kısası;

Bu toplantılar cringe değil. Sadece Creepy-sallyler el alınıyor ve gerçekten iyi olanların Creepy Pasta başvurusu kabul ediliyor. Bunda yanlış bir şey yok. Lütfen şu topluluğu kötülemeye bırakın.

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin