Zaten ağladım sırada gördüm...
BU NE YA. LGBT ÜYELERİ BENCE ÇOK İTİCİ, BUNU YAZAN ZATEN KAFAYI BOZMUŞ.
Yorumlar rezalet.
SpringleCANDIR1 son damlasına kadar haklısın. İslam dinine mansup olduğunu söyleyip haram kılınmış şeyleri destekliyorlar şaka gibi ama değil...
Lan asıl LGBT üyeleri Allah'a havale edilir... Lan siz ne biçim müslümansınız?
O amip sen oluyorsun. Ben homofobik diyorum, Anti-LGBT değil...Birini güldürebilmişim ne mutlu bana.
DoubleFactory2 neden ya neden? Neden...? Seni iyi bilirdim... Abime söven ve LGBT üyelerini itici bulanlara mal diyen biri olarak değil..... Ölebilir miyim?
x_Nova_Black_x bunlar hakkındaki düşünceni belirtmeni isterim. Şahsen LGBT üyesi falan olsaydım böyleleri olduğu için çok utanırdım... Bunlar ne lan? Tek yaptıkları LGBT üyelerini itici bulan insanlara sövmek ve linç etmek.
Onlar insansa bizDE insanız. Bu haksızlıktan bıktım... Cidden bıktım. Artık bir vakıf açmanın vakti geldi. Bu bölümü yazdıktan sonra vakfı kurucam.
Nedir bu ayrım? Anti-LGBT ve Homofobik arasında çok fark var... İki Yaoi favorim var yani en azından gaylere bir şey demiyorum. Ama cidden destekleyim derken pohunu çıkaranlar olduğu için çok utandım ve kırıldım. Ağladım basbaya...
Uzun lafın kısası;
Görüyorsunuz... Her şey ortada... Lütfen bu konu hakkında görüşlerinizi belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡