OC x OC

39 5 2
                                    

Bu bölüm, Funtime Diamond'ın isteği üzerine yazılmıştır.
_______________

Biliyorum istek gecikti. Ama kendimi bu konu için hazır hissetmiyordum. Ve eğer geri gelemeyeceksem, bari 100 bölüm olsun. Çünkü 9 sayısına tikim var ._. (100 diyince aklıma Fish Live adlı oyunum geldi... 100 tane balığım vardı. Özledim...)

Kendi OC'ni başka bir OC ile shiplemek onlar senin oldukça kötü gibi gözükmüyor, çünkü OC x Karakter gibi cringe değil. Ama birde Shadow Girl ve My Yanderella var... Salın lan onları.

Bari OC ve OC shipliceksiniz iki OC de size ait olsun. Ve yakışsınlar. Yani ne çok uyumsuz olsunlar, ne ikiz gibi olsunlar. Çünkü ikiz gibi sevgililer çok itici gözüküyor. İlk gördüğünüzde ensest ilişki sanıyorsunuz...

Gerçi, OC x Karakter gibi cringe olmuyor (Obsidian ve Springtrap shipleri ve My Yanderella ve Nightmare hariç onlar çok şeker jsjsjsj 😂😂😂😂). Tabi istisna shipler var. OC x Karakter bölümlerinden hatırlarsınız. Bazılarını yakışır, ama OC'ler her zaman yakışmıyor. Özelikle Copycatlerin çalıntı OC'leri...

Bu arada, size göre ben Copy Cat diyince Türkçe'yi katlediyorsam, rahatsız oluyorsanız başka kitap okumanız rica olunur. Özellikle ilk bölümlerden şikayet etmeyin!

Uzun lafın kısası;

Bazı OC'ler shiplenebilir, ancak size ait olmayan OC'leri izin almadan ve ikiz gibi OC'leri shiplememeniz rica olunur. Çünkü her OC shiplenmez. Bu karakterler içinde geçerlidir.

(Galiba Wattpad bana küsecek... Eğer bölüm atamazsam, yada aktif olmazsam, bilin ki sizi çok seviyorum ve asla bırakmayacağım 💗💗💗💗💗😍💗💗😍😍 Hepiniz çok tatlı ve değerlisiniz çikolatalarım 💓💓💓💓)

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin