Başlığı yazarken gülme krizi geçirecektim ya jsjsjsj 😂😂😂😂😂 Ve evet bölüme geçmeden önce biraz konuşucam. İlk kitabımda şu anlık 9 bölüm var. Ben bu bölümü yazarken de bu kitap 9 bölümlük. Tabi siz bunu okurken 10 olucak. Yanlız, iki kitapta da aynı sayıda bölüm (Ben bu bölümü yazarken), birbirine yakın okuma var. Hatta bunun ki 20 tane az (ben bunu yazarken). Ama oy sayısı diğerinin iki buçuk katı... Ben buna bir anlam getiremiyorum. Galiba insanlar eleştiri kitaplarına daha çok ilgi veriyor. Ama tepkiyi yazarken daha çok zevk alıyorum yani ona bölüm atma isteğim daha yoğun oluyor. Lütfen, en azından göz atın. En az bu kitap kadar güzel.
Şimdi bu videolara rastlamışsınızdır. Bilmem ne fangirl'ü ötekilerini öldürür vesayre... Ama sen videonda onun karakterini öldürünce o ölmüyor. Hatta burnu bile kanamıyor. Ve genelde bunlar ya meydan okuyan diğer cringe fanlar yada cringe olmayan fangirllerdir. Ve videolarda genelde öldürdüğü kişiyi şeytan gibi gösterir.
Yaptıkları mide bulandırıcı... Ve çok, terbiyesizce... o kişiyi acı çekerken çiziyorlar ya, nasıl vicdanları el veriyor anlamıyorum. Her fandomda bunlar var... Her fandomda... Allah'tan bunların Springtrap versiyonu yok. Yoksa onların hesabını hacklerdim (Not: Yazarımız 2019 yılının meşur hackerı Mor Şapkalı Hacker). Yaptıkları İTİCİ, SALAKÇA, MANTIK DIŞI, ve çok CRİNGE...
Uzun lafın kısası;
Bu öldürmeli videolar sadece itici, cringe ve mantık dışı. Zarar vermeye çalıştığı kişinin en fazla midesini kaldırır. Ve lütfen bu tarz iğrenç şeylerin önüne geçelim! Bunu engelleyebiliriz! Yapabiliriz! (Kesinlikle Flowey rp'si değil jsjsjsj 😂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
No FicciónBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡