(Bu bölüm kavgalı olduğumuz günlerden kalma. Silmiyorum çünküü hatıra kalsın :D)
Evet, bir buçuk gündür bölüm atmıyorum. Çünkü telefonumu yine kaybetmiştim... Ama annem sağ olsun şimdi telefonum elimde.Telefonu açtığımda Wattpad beni bildirim yağmuruna tuttu... Ve bu herifin yorumunu görmüştüm: SpringleCANDIR1. Lan ben seni dövmeyim de ne yapayım?
Öncelikle, aşırı kaba... Nasıl konuşması gerektiğini bile bilmiyor. Ve bunu ikinci kez söylüyorum sevdiğiniz shipleri kullanıcı adı yapmanızda ki amaç ne???
Ayrıca bu herif benim hayatımda konuştuğum ikici erkek. İlki okuldan bir arkadaşımdı ve aramız gayet iyiydi. Ama YouTube çöktü....... Ve bu herifi hiç sevmedim! Bunu bilmesine rağmen gevşek davranıyor buda benim canımı sıkıyor.
Yahu devrelerin yanamaz. Sen insansın. Onu geçtim tornavida aynı zamanda bol mineralli bir içecek türü. 200 İQ var ama diğerleri ne dediğini anlamadıkça ne önemi var??? Dediğim hiç bir şeyi anlamıyor...
Kaçmaya yer arıyor. "Daha sonra konuşalım mı?" "Devrelerim yanmadan gidebilir miyim apla?" gibi şeyler söyleyip duruyor... Konuşmak istemiyorsan git. Zorlama.
Yahu sana selam verilmez... Ciddi güven sorunları yaşadığımı biliyorsunuz. Ve bende onu biraz konuştuktan sonra test etmek istemiştim. Dialog şöyleydi;
-Apla beynim yanmadan gitsem diyorum.
+Dur.
-Efendim?
+Yada git zaten kimse benimle konuşmak istemiyor alıştım.
-Hayır! Lütfen böyle düşünme!
+Ben anladım hemde çok iyi anladım -_-
-Peki. Ben sadece denemiştim :/Ve yorumu sildi. O an ağladım lan..... Bu derece mi istemiyorsun benimle konuşmayı?
"Uf! Seni test etmiştim cahil! WAAAAAAA 😭😭😭😭😭"
Yazdığım en son yorum buydu... Sözü size bırakıyorum....
Uzun lafın kısası;
Bu günlük yok... Çok kötü hissediyorum ¡-¡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡