Evet, bu bölümü yazarken çok zevk alicam :D Çünkü Catty karakter cinsinin ismini ben verdim. Ama isimleri olmadan önce Mary-sue oldukları düşünülürdü. Neyse burayı uzatmicam.
Mary-sue: Çoğunlukla Robot, hayvan, melez veya paranormal varlık olurlar. Neon renk mutlaka vardır. Genelde açık saçık giyinirler ve pek sevilmezler. Ancak eski Mary-sueler çok şekerdi ve çok sevilirdi. Ancak karakterleri batıranlar sonucu Mary-suelere olan sevgi kayboldu. Hatta alay etmek için Troll-sueler tasarlandı.
Bunu OC x Karakter 4'den hatırlıyorsunuz dimi? Troll-sueleri yapanlar cidden iyi iş çıkarıyor. Çünkü Mary-suelerin geldiği nokta maalesef bu.
Creepy-sallyler: Mary-suelerin farklı bir versiyonu olarak düşünebilirsiniz. Creepy Pasta karakterleridir ve hafif ürkütücü bir görünüme sahiptirler. Örnek olarak Nova Black'in karakteri Debby (daha doğrusu Didi soğuk çay jsjsjsj😂) verilebilir.
Cattyler: Cattyler yarı hayvan yarı robot/insandırlar. Genelde açık ve koyu renkler birlikte kullanılır ve mutlaka kuyrukları vardır. Yapımcı (namı değer ben :3) onları tanımlamadan önce Mary-sue oldukları düşünülürdü. Ama arada bir çok fark bulunmaktadır.
Bu bölümlük bu kadar :3 Artık Mary-sueler, Creepy-sallyler ve Cattyler hakkında detaylı bilgilere sahipsiniz. Bu bilgileri eleştirebilir, değerlendirebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
No FicciónBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡