Şimdi geldik bu cringe ve gıcık olaya...
Lan bu ikisi shiplenir mi? Bunlar kaç yıllık arkadaş niye çıksınlar? Çıkcak olsalardı çoktan çıkıyor olurlardı... Ve, Candy Pop erkek lan.
Biliyorum, biliyorum, bu tipin erkek olduğunu kabullenmek imkansız gibi bir şey;
Zaten bu yüzden Candy Pop Aşure kitabımda kız. Neyse konudan sapmayalım.
Karakterleri bilmeyenler için özet geçeyim;
Jason: Creepy Pasta'daki en çok fangirlü olan karakter. Arada oyuncak falan yapıyor. Bide şirin bir pitonu var (bence çok şeker). Ve milleti öldürmeden önce onların bir kaç günlüğüne stalkerı olur.
Candy Pop: Jason'ın ortağı ve veletlik arkadaşı. Çoooook şeker. Elindeki balyozla milletin kafasını eziyor (aklıma SCP 049-j geldi jsjsjsj 😂) ama kötü biri değil. Hatta saf ve masum. (Ve evet bakire ama Jason'ı bilmiyoruz)
Özetleri bunlar. Ve bunlar, shipleniyor.... Yahu veletlik kankaları shiplenir mi?!?!
Tiplere gel;
Bunu görünce çok sesli güldüm jsjsjsj 😂😂😂 Candy Pop'un tipe gel XD
Aslında, shiplenir gibi gözüküyor. Ama, bunlar kuzen lan. Ve her ne kadar kabullenmek çok zor olsada.... Candy Pop erkek. Pride ayına özel mi yapıldı lan bu ship?
Ve fanartlarda çoğunlukla "Mutlu Aile Tablosu" çiziyorlar yani çocuklarını tasarlıyorlar. Fanchield bile olsa, çok mantık dışı lan. Şimdi bunları çizenlere çok şey derdim ama linç yemekten çok korkuyorum ;-;
Uzun lafın kısası;
Her ne kadar yakışsalar bile iki kuzen ve veletlik kankası shiplenmez. Ve fanartlarda kızları falan vardı ne alâka? Kabullenmesi aşırı zor olsada Candy Pop erkek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡