Şunları illaki duyanlarnız vardır. Ülkelerin insan versiyonları. "Bunun neresi mantık dışı?" diye soracak olursanız;
Bir düşünün; Hangi aklı olan insan, bir ülke bayrağını yarı hayvan yarı insan silüetinde çizmeyi düşünülebilir...?Ve bunları cidden özene bözene çiziyorlar. Ve bence çoğu göz yoruyor...
Bu galiba Amerika. Renkleri "Go go go!" diye bağırıyor. Ayrıca bir şey fark ettim sol üst köşede Azerbaycan var ve Amerika kızarmış. Yahu ülkeleri de shiplemezsiniz... Ve çok göz yoruyor. Anlatmaya gerek yok! Kısır gibi! Her yerinde ayrı bir şey.
Bunu Funtime Diamond yapmış. Ben beğendim açıkçası. Ama dediğim gibi çok göz yoruyor... Ve o Türkiye mi...? Şanlı ay yıldızımızı ne hâle sokmuşlar...? Bunun üzerine fazla konişmicam.
Bu güzel olmuş bak bunu beğendim. Sade ve hoş olmuş. Şimdi geldik zurnanın zırt dediği yere... Bu Ukrayna mı...? Niye onu böyle çizme ihtiyacı duymuşlar ki? O sadece Dünya üzerinde ki bir ülke... Neyse bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum...
Gördüğünüz gibi hemen hemen hepsi aynı. Çoğu göz yoruyor ve ülke bayraklarını gereksiz bir tipe sokmuşlar. O değilde niye Türkiye'nin yüzü öyle ya...? Diğerleri bir nebzede olsa normal gözüküyordu. Neyse bu konuyu açmayacağım.
Uzun lafın kısası;
Bunlar sıradan ülke bayrakları ve bunları yarı hayvan yarı insan silüetinde çizmeyi akıl etmek normal bir aklın eseri değildir. Ve çoğu edit çok göz yoruyor ve can sıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡