Bu şahıs... Tek kelime ile cringe... Yaptığı çok saçma ve sadece linç... Anca gücü buna yeter zaten.
İsmi bile cringe... Tamam, ben bile o shipi Springle'dan daha çok seviyorum. Ama pofuduk hallerini shipliyorum. Ve bunu kullanıcı adı yapmandaki amaç ne??? Yazdığı kitap deseniz...
Kapak deseniz Redit'ten çalma. Besbelli. Ve shipin adı "Goldtrap" daha shipin ismini bilmiyor... Ve yorumlarda ise bildiğiniz yüzüne tükürmüşler. E yani bi ton mantık hatası vardı.
Golden Freddy ve Fredbear aynı kişi değil...
Springbonnie bir kız... Ben demiyom Scott diyor...
Springbonnie ve Springtrap ikiz... Nasıl aynı kişi olabilirler…?
87 ısırığı mı? O bi kere Mangle'ın yaptığı bir işti... Çocuğun cinsiyeti bile tutmuyor. Mangle, bir kız çocuğunu ısırmıştı. Adı da Vinxen'dı.
87 ısırığı: Mangle'dan
83 ısırığı: Fredbear tarafındanVe daha bi ton hata... Bir dakika, Chica'ya bich mi dedi o?
#StopChicaHateSpringbonnie hiç bir zaman gitar çalmadı... Onun elinde bir cupcake vardı. Ve sahnede mölül mölül durmuyordu. O yapay zekâya ve duygulara sahip bir robottu.
Kitapta zaman algısı yok... Bi o yıla giriyoruz, bi bu yıla. Yahu zaman yolculuğu mu yapıyorsunuz ya?
Bide ne yapıyor hanımefendi...
Ona yaptığının mantıksız ve bol hatalı olduğunu söylediğimde bana mal mal laf attı.
Neymiş efendim ben millete karışıyormuşum onun hikaye çizgisiyle oynuyormuşum aşkı abartarak anlatıyormuşum Goldtrap yerine Springle sevdiğim için shipi gömüyormuşum anca millete laf atıp kıskanıyormuşum... Lan sen özürlü müsün?
Gerçi özüllülere hakaret...Bi kere, Doğru Söyleyeni kovarlar 9 köyden. Dinlemek istemiyorsan bari mal mal yalan atma.
Senin hikaye çizgin mi vardı? Vay anasını bende Pamuk prensesmişim o zaman...
Aşkı abartarak anlatmak mı? Ben ne ara aşk yazdım lan? Yemin ediyorum daha önce hiç aşkla alâkalı kitap yazmadım.
Bi kere Goldtrap'i Springle'dan daha çok seviyorum... Casidy ve Michiel tatlı. Yani bence •-•
Kıskanmak mı? Laf atmak mı? Aynısını Roses And Thorn'ada söylemişlerdi! Asıl kıskanıp laf atan sizlersiniz!
Lütfen, bu kullanıcıya engel atın ve şikayet edin. Bunu yaparsanız içim rahat uyuyabilirim...
Uzun lafın kısası;
Gözlemlerime göre bu kullanıcı yanlızca diğerlerine laf atan cringe bir herif... Lütfen bu kullanıcıyı şikayet edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Não FicçãoBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡