hOmOFobİklEr gEbErsİn iNş

47 5 12
                                    

Eveeet uzun bir aradan sonra yine sizinleyim :D Duyanda Rubinquik gibi 11 aylık bir ara verdim sanacak UETSAFLUGSRNOBİ E yani günde 4-5 YB atan yazar iki gün bölüm atmayınca çok fark ediyor ;-; Neyse konuya geçelim.

Biliyorum, bu homofobiklere olan nefretle alâkalı yaptığım 2. belki 3. bölüm. Ama cidden sıktı... Öyle ki suyum çıktı.

Homofobik, LGBT üyelerini itici bulan ve escinseller onu rahatsız ettiği için onlardan uzak durmaya çalışana denir. Adında bile "fobi" var ya.

İşi düşmanlığa kadar götürenler zaten farklı bir kesim. Ama bu konu hakkında tek kelime etmek istemiyorum.

Bu "kesim" yüzünden homofiklere şıllık muamelesi yapılıyor. Ama şimdi böyle düşünenlerde kendileri ile çok çelişkili.

Örnek verelim: Herkes insan diyorlar. Milleti tecavüz eden sapıklara bile. Seri katillere bile. Ama homofobikler şeytani pislikler. Okey...

Homofobiklere haksız yere katil diyorlar. Bilmiyorum pek anlamadınız, biraz açıcam.

Bir olayı örnek verelim;

Liseli Susie ve Marry adlı iki kız yeni tanışmıştır. WhatsApp'tan mesajlaşmaya başlarlar. Ve burdan sonraki olaylar bayağı garip gurup.

Susie ve Marry D C oynamaya başlarlar. Marry Susie'ye hoşlandığı kişiyi sorar. Susie Marry'i sevdiği söyler ve buraya yazmayacağım iğrenç şeyler yazmaya başlar. Marry ise jeton yeni düşünce şu cevabı yazar;

- Üzgünüm, eşcinselleri pek sevmiyorum. Hatta okulda hoşlandığım bir erkek bile var.

O gece Susie banyoya girip ağlar. Aynayı kırar ve ayna parçası ile bileğini kesip intihar eder. Ve arkasında bir not bırakır;

O lanet "Marry" denen homofobikten nefret ediyorum! Onun yüzünden zaten berbat olan hayatım karardı!

Ve bu Susie-Marry olayı internette "Homofobik nefreti yüzünden hayatını kaybeden liseli genç" vakalarından sadece bir tanesi.

Şimdi burda Marry'nin suçu ne? Sevdiği bir erkek olduğunu ve escinselleri sevmediğini söyledi o kadar. Ona nefret kusmadı. Veya ona kötü herhangi bir şey söylemedi. Ve bu sadece bir örnek.

Susie'nin insan olduğu kadar Marry DE insan. Öyleyse, neden onu katil gibi gösteriyorlar?

Bide gelip "hOmOFobİkLeR gErİ zEkÂLı" diyorlar. Kafayı yicem! LGBT üyeleri de insansa bizDE insanız!!! Ve anne baba çocuğunu istediğine vermeme hakkına sahip. Anandan babandan iyi mi bileceksin? Önce bi izin al! Vermiyorsa mal mal kendini öldürme!

Uzun lafın kısası;

Homofobikler sadece eşcinseller onu rahatsız ettiği için onlardan uzak durmaya çalışana denir. Onlar DA bi o kadar insan. Onlar durup dururken katil veya geri zekalı olmuyor.

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin