Ciddi misiniz...? Cringley çok yayılmış! Sakin olmalıyım... Yoksa dayanamayıp sövebilirim...
Bu iki karakter ikiz. Aynı kişi değiller. Şimdi bunların olayını anlatacam ama büyük ihtimalle bana inanmayacaksınız •-• Çünkü can çıkar, huy çıkmaz.
(Gazete manşeti Türkçe'ye çevrilmiştir)
Büyük açılış! Heavenbonnie ve Springbonnie, sizin yüzünüzü güldürmeye geliyor! Küçük çocukların neşesi, büyüklerin sevinci, Beta İkizleri çok yakında!
Mülayim(William): Umarım bu iyi bir fikirdir.
Ebeveynler: Ciddi misiniz?!? Heavenbonnie ve Springbonnie mi?!!? "Cennet" tavşanı mı!?!?!(Heavenbonnie Cennet tavşanı demek)
Mülayim: Merak etmeyin, bu sorun mutlaka çözülecek. İçiniz rahat olsun.
(Henry'nin yani Hasan'ın yanına gider)
Hasan: Fikrini mi değiştirdin?
Mülayim: Evet... Ama, Heavenbonnie'den vaz geçmek istemiyorum... Anlarsın ya, o benim ilk robotum...
Hasan: Bence ismini değiştirebiliriz. Springbonnie kulağa hoş geliyor.
Mülayim: Ama, Springbonnie...
Hasan: Ondan vaz geçebiliriz ve yerine bir ayı animatronik yapabiliriz. Ve ismi Fredbear olabilir.
Mülayim: Tamamdır, bu fikri sevdim.Ah be veletlerin anneleri... Gitti canım Beta Twins...
Hâyâller: Beta Twins Restorant ve ebedî mutluluk.
Gerçekler: Fredbear's Family Diner ve 83 ısırığı.Şaka bir yana bence bundan caps olur yfssyfsufyfsiysfusf XD
Uzun lafın kısası;
Biri erkek biri kız olan iki ikiz robotun aynı robot olma ihtimali 0 olduğuna göre bu aptal teoriyi geride bırakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡