Evet... Size Creepy-sallylerin cıvımaya başladığını söylemiştim... Hadi yeni olanlara bir bakalım.
Her zaman gülümsüyor ve ağlıyormuş. Şimdi korkunç gibi gelmiyor ama bir hâyâl edin. Karşınızda gülümseyen ve ağlayan bir oyuncak bebek var. Dolly Mae. Kurdelesindeki tığ ile gözlerinizi oyup sizi o perişan hâlde bırakıp kayıplara karışıyor. Bence güzel lan. Sizce nasıl?
Bu EJ'in kız versiyonu falan mı???
Eyesless Şufukeeee <3 Evet Nova ve Olian abla, bu OC büyük ilgi görüyor XD
Ya senin gözlerini yesinler 💓💓💓 Ben bunu katil olarak düşünemiyorum ya._.
Jeff, kafanın tamamını mı kestin??? Ben sadece yanaklarına kadar kesti diye biliyordum... Ve ben OC'yi görünce;
Neyse devam.Lan bu niye bu kadar şirin??? Ve isteyene çevirebilirim ama bence oldukça okunabilir yazmış. Neyse sizce nasıl?
BU NE LAN?!?
*ex oyuncağı gibi gözüküyormuş. Evet gözüküyor ._.
Tatlı, sakin ve deliymiş. İnsanların ona bir şans vermesini istiyormuş çünkü sadece kolay güvenemiyormuş. Tamam verelim bir şans...
EJ'in kızı ve Jeff'in sevgilisiymiş. En az 17 yaşında gözüküyor. Yani EJ şu anda en az 30 yaşlarında. Ve EJ'le Jeff'in yaşları yakın. Yani BU PEDOFİLİ!!!
Üvey babası ona taciz etmiş ve çok kötü davranmış. Yani Eray'ın katil olma nedeni gibi bir nedeni var. Ama bence bir kapşonlu giymeliyli...
Pastel renkler ile bir Gökkuşağına benziyormuş. Evet benziyor ._.
Troll-sally;
Yapan çok güzel alay etmiş. Ve bence bir uyarıda. Mary-sueler cıvıdı, suyu çıktı. Ama hâlâ Creepy-sallyleri kurtarabiliriz. Bu hâle gelmeden önce.
Sizce karakterler cıvıyor mu? Bence... Bilemiyorum ._.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡