mÜQ bİr kARmA

28 4 0
                                    

Evet... Bilin bakalım ben Wattpad'de dolaşırken ne oldu. Gelmiş geçmiş en cringe kitabı buldum! Lanad!(Bu kelimeyi aşırı nadir kullanırım. Yani sadece yeri olduğunda.) İşte o saçmalık danişkası, "Fandomla nasıl taşak geçilir" sorusunun cevaplarından biri olan, cringe, mantık dışı, sözde, kitap(!)

) İşte o saçmalık danişkası, "Fandomla nasıl taşak geçilir" sorusunun cevaplarından biri olan, cringe, mantık dışı, sözde, kitap(!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsmi bile hatalı. O ya Aşure olur, ya karışık cips olur, ya kepekli ekmek olur yada yabancıların dediği gibi mixed olur. Ama belirli detaylar var...

Aşure: Birlikte güzel olan ve karmaşık olan kitap cinsidir. Ağırlıklı olarak tepki kitabı olmalıdır. Çok fazla fandom vardır. En az 6 fandom. Arada resim bölümleri de olabilir.

Karışık cips: Alâkasız olmayacak şekilde birleştirilen fandomlar olmalıdır. Örnek: SCP Vakfı ve FNAF. Ve her bölümde bütün fandomlar karışık olmalıdır.

Kepekli ekmek: Yakın fandomların bir arada kullanılmasıdır. Örnek: SCP ve CP. Fazla fandom olursa sıkıntı olmaz, ama olmasa daha iyi olur. Arada alâkasız bölümler olmamalıdır.

Mixed: Fazla karışık ve fandom bakımından zengindir. Ancak bir düzeni vardır.

Karma: Daha önce sizin yaptığınız bir şeyin size olması.

Yani daha başlıkta hata var. Ve kitabın içi... YAHU CANDY POP BAKİRE! BA-Kİ-RE!!! UYDURMA!!! COMİC MİSİN YA?!?! VE TAMAM, JASON EGOİST, AMA YÜRÜYEN EGO DEĞİL!!!!! VE SEVDİKLERİNE DAHA ÇOK DEĞER VERİR!!! VE SEN NEREDEN UYDURDUN ŞU "o nASıL bİrİ" BÖLÜMLERİNİ YA?!?! SÖYLEDİĞİ 3 KELİMEDEN 4'Ü YALAN, COMİC!!!  YUH!!!!! SENDEN DAHA FAZLA FANDOMU KİRLETENİ GÖRMEDİM!!! DAHA BURÇLARINI BİLE BİLMİYOR "bİRçlAr" BÖLÜMÜ YAPIYOR!!!

(Kafasını duvara vuruyor) Çıkar o medyayı aklımdan. Çıkar. Yoksa her abur cubur denildikçe aklıma o gelecek. Çık aklımdan. Çık.

Ve bu herif/sözde kız Headconnon'ların hepsinin doğru olduğunu sanıyor galiba(!). Headconnon: Fanların çoğu tarafından doğru olarak kabul edilen ama aslında doğru olmayan bilgi(!)

Ve ben sana "Candy Pop kIZ" demedim -_- hiç öyle "o bİ kErE eRkEk" deme -_- Ve nasıl insanlar bunların doğru olduğunu düşünebiliyor...?

Yahu sen bunları hangi kaynaktan alıyorsun? Mallık çeşmesi ise tamam.

Jason'ın akrep burcu olduğunu bilmeyenide, ne bileyim... (Tavırlarından belli değil mi zaten?!?)

Candy Pop da küçükken normal normal bir çocuktu ve çocukluğunu yaşamıştı. Ve Jason ile kuzenler. Hayalet veya palyaço değil o -_-

Kullanıcı adı... Aşırı klişe... LJ abimizim çeki çilesi neymiş be ;-;

Daha çok fazla şey söyleyebilirim. Ama beynim kaldırmıyor... Ve linç yemekten çok korkuyorum ;-;

Uzun lafın kısası;

Lütfen yapılan mallıklarla fandomu kirletmeyi bırakın.

Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With LogicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin