Evet... FNAF'taki Mangle ve Chica olayı buraya da sıçradı...
Özetle; Jane ve Jeff çıkıyor. Nina Jeff'i seviyor, aralarını bozuyor. Sonra bizim bad prill Jane Nina'ya düşmanlık ilan ediyor. Jeff olaylardan habersiz bu arada. Sonra Jane ve Nina kendi arasında kavga ediyor.
Cidden neden ya neden? Bunları shiplemek ayrı bir cringe...
Cidden niye ya. Şöyle şeyler yazıyorlar, sonra niye fanların %85'i Nina'dan nefret ediyor oluyor!
Özenti falan diyorlar. Kız Jeff'i sevdi ve o kadar cringe fangirl varken Nina'ya laf etmeleri saçma...
Gelelim Jane'ne...
4 TANE VAR DİYORUM 4 TANE!!!!! JANE RİCARDSON, JANE EVERLASTİNG, JENNY PLOY VE JANA HAWDART!!!
Şu maske takan Everlasting hani Jeff'in yaktığı, ve yanlız. Evli falan değil. Ve şunu olmayan beyninize sokun ki Jane Everlasting bir Heteroseksüel.
Jane Rich bilmem ne artık kimse umrumda değil. Hikayesini falan da okumak istemiyorum. Mary ile evliymiş falan. Valla olmayan tipine vurasım geliyor şu sıfata bak ya -_-
Jenny ve Jana'yı özet geçicem;
Mangaları sadece Deepweb'de bulabilirsiniz. Biraz mangalarını inceleyelim;
Jenny Ploy küçükken yanlız takılmayı seven bir kızdı. Ağaç dallarına konmuş kuşların cıvıltılarını dinlerdi. 14'lü yaşlarında ailesi ile birlikte yaşadığı ev yandı ve ailesi öldü. Tek başına ayakta kalma savaşında bir gün bardağın son damlası taştı ve onunla uğraşan herkesi öldürdü ve kayıplara karıştı.
Jana Hawdart 15 yaşına kadar normal yaşamış bir kızdı. Allah'ın günü okul ev ev okul işte. Ancak ailesi bir katil tarafından katledildi (ailegülün suçu ne) ve katil kayıplara karıştı. Jana bu durumdan derinden etkilendi ve intikamını almaya yemin etti. Bizim kızımız oldu katil ;-;
Özetle böyle XD Neyse konudan sapmayalım.
Bak kardeşim, bir karakteri sevmediğin için küfredemezsin, yani artık şunu ya sıkıntılı yada olmayan beynine sok diyorum.
Uzun lafın kısası;
FNAF'taki Mangle ve Chica olayının bir benzeri. Jeff olaylardan habersiz bunlar birbirini yiyip bitiryor. Kardeşim açsan yemek ye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡