Evet... Klasik olan bir nefret türü artık...
Bakın Chica'yı sevmeyenlerin nedeni...
Ben bunları gördükçe Chica'yı ayrı bir seviyorum. Ve Mangle'dan hafif de olsa soğumuyor değilim. Bende ters etki yapıyor yani.
FNAFHS ve Tony Crynight'ın kurgusu... Cidden sırf bu yüzden bir karakterden nefret edilir mi ya?
Çoğu kişi henüz Mangle ve Chica yazmayı bilmiyor bile. RP'de Toby rolündeki bir arkadaş "CHİKA" diye tutturmuştu. Al;
Bir F.C.O. bölümündendi. Neyse.
Mangel ne ya? Sprimtrap??? Yabancıların bile Mangal yazması???
Zaten... Bir etiketimiz bile var.
#StopChicaHate
Ve sevmediğin shipleri kötülemeye hakkın yok ey cringe fanlar! Sanki hepsi gerçekmiş gibi... Adamlar can derdinde bunlar ship yapıyor!
Aslında Chica ile çoğu karakter yakışıyor ama gidipte, Toy Bonnie, Toy Freddy gibi bir karakterle shiplerseniz;
Kafanıza bu hıyar ile vururum.
Cidden Chica size ne yaptı? 87 Isırığı'nı o mu yaptıda siz mi mağdur oldunuz?
Kitaplarda bile Chica ve Mangle düşman. Hayır yani niye böyle bir klişe var? Cringe shipleri düşman yapsanıza! Mesela Springtrap ve Toy Freddy! Baby ve kız OC'niz! Bunlar da aksiyon oluyor merak etmeyin!
Gerçi Chica ve Mangle düşman değilse bu sefer başka bir klişe devreye giriyor... İkisininde Senpaisi Foxy oluyor. Ki bu kötü değil çok sevdiğim bir klişe. Çünkü sonunda iki karakter arasında salak bir ayrımcılık yapılmıyor.
Gelelim Mangle'a...
Neredeyse dediğim her şey Mangle içinde geçerli. Chica'yı seveyim derken pohunu çıkarıp Mangle'dan nefret ediyorlar. Niye ya niye?
Ben bütün robotları çok seviyorum. Özelikle Baloon Boy. Cringe fanları yok, fangirlleri yok, capslere güzel gidiyor, sevilecek bir karakter cidden.
Bakın Chica'yı sevmek Mangle'dan nefret etmek değildir. Hatta Susie ve Jenifer ölmeden önce arkadaştı.
Şunları arkadaş yapsanız ne kaybedersiniz?
Bakın işte ömrünüzden bir şey eksilmedi.Bu ne ya? Cidden niye ya? Bıktım...
Wattpad kitabında Chica ve Mangle düşman olunca ben;
Müq moodumuz XD
Uzun lafın kısası;
Bu kötü ve eski bir klişe. Chica ve Mangle düşmanlığı kurgudan öteye gidememektedir çünkü Susie ve Jenifer ölmeden önce arkadaştı. Yani iki arkadaşı (genelde) bir erkek için düşman yapmaya ne gerek var? Bu olaylar yüzünden karaktere oluşan nefreti saymıyorum bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biraz Konuşalım Mı? Five Nights With Logic
Non-FictionBiraz konuşmak istiyorum. Bazı konular hakkında. Özellikle Funtime Diamond'la. Lütfen bu kitabın varlığını silmeye çalışmayın ¡-¡