Takı töreni başlayınca altını arabada unuttuğum için Oğuz dan anahtarı alıp otopark a gittim. Tabi bu sırada gözlerim Karan ı arıyordu. Adam resmen bana inanmadı ya!
Otopark a girince arabaların arasına girip Oğuz un arabasına doğru ilerledim. O sırada duyduğum ses ile arkamı döndüm. Sanki bir düşme sesi gibiydi. Sese doğru ilerleyince gördüğüm manzara ile elim ağzıma gitti. Karan yerde elinde hediye paketi ile yatıyordu. Bayılmış sanırım. Bên dêmiştim ya!
Yanına gidip diz çöktüm hızla. Elimi yanağına koyup yavaşça vurdum.
"Karan, duyuyormusun beni " diye seslendim. Ama hiç bir tepki vermedi.Elimdeki varlığını unuttuğum telefon ile hemen Oğuz u aradım. İçerideki müzik sesinden duyması oldukça zor.
Çalıyor çalıyor.....En sonunda açtı!
"Oğuz beni dinle ! Kimseye belli etmeden Kadir beyi al ve hemen otoparka gelin" dedim.Oğuz biraz durup "Ne oldu Lavin " dedi.
"Karan bayılmış. Hemen gelin hadi " diyip telefonu kapattım.Seslenmeye devam ettim ama nafile idi. İnatçılığı olmasa belki bu halde olmazdı!
Önümde boylu boyunca yatan adama baktım. Siyah saçları, dolgun dudakları ve uzun kirpikleri ile çoğu kızın hayalini süsleyen bir tipi var. -Tabi içi hariç-"Lavin"
Oğuz un sesi ile ayağa kalktım. Yanında Kadir bey ile geliyordu. Beni görünce hızla bana doğru koştular. Kadir bey oğlunu bu halde görünce kısa bir an dursa da Oğuz un yardımı ile Karan ı arabaya koydular. Oğuz arkaya Karan In yanına geçince bende Kadir bey in yanına öne geçtim. Doğru değildi ama bu durumda mecburum.Kadir bey "Nasıl oldu bu? Saldırı mı oldu" dedi.
Arabayı öyle hızlı kullanıyordu ki onu daha fazla sinirlendirmek istemedim."Kadir bey biraz sakin olun, hastaneye gidince anlatırım ama saldırı felan olmadı merak etmeyin" dedim.
Kısa süre sonra özel bir hastanenin önümde durduk. Kadir bey arabadan inip direk acil e girdi. Daha sonra da yanında bir kaç kişi ile gelip Karan ı sedyeye aldılar.
Hemşirelerden biri "Neyi var " dedi. Kadir bey ve Oğuz olayı bilmedikleri için ben söyledim.
"İçeceğine ilaç attılar" dedim.Hemşire
"Nê ilacı " dedi."Bilmiyoruz" dedim.
Hêmşirê kafasını sallayıp sedye ile Karan ı bir odaya alırlarken Kadir bey ve Oğuz bana bakıyordu.Oğuz "Oturalım da anlat Lavin" dedi.
Kadir bey oğlu kadar olmasa da iri bir adam idi. Bekleme yerine geçip oturunca onlara dönüp olanları anlattım. Tabi Karan beyin bana inanmamasını da anlattım.Kadir bey "Of! İnatçılığın yüzünden başına gelenlere bak Karan" diye kendine kendine söylendi. Sonra da ayağa kalkıp telefonu cebinden alıp bir kaç kişiyi aradı.
Oğuz da kolunu omzuma atıp bendi kendine çekti. Karanı öyle görünce gerçekten çok korktum ama sakin olmak zorundaydım. Şimdi de Oğuzun göğsüne başımı yaslamış bekliyordum.
Bir süre sonra içeriden doktor çıkıp midesini yıkamak için götürdüklerini söyledi. Kısa bir süre sonra Kadir bey ve yanında Karan ın yakın arkadaşı olduğunu öğrendiğimiz Hakan geldi.Hepimiz oturmuş kapıdan çıkıcak birini beklerken hemşire çıktı. Bize dönüp
"Beyefendi uyandı yanına girebilirsiniz"dedi ve gitti.Kadir bey Hakan ve Oğuz ile içeriye girdik.
Karan yatak başlığına sırtını dayamış bir şekilde oturuyordu. Gömleğinin ilk 3 düğmesini açmış kollarını dirseklerine kadar katlamış.
Herkez geçmiş olsun dileklerini dileyince
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYA (Tamamlandı)
ActionYeni bir ateş söndürür başkasının yaktığını, Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.... Lavin Karayurt.... Kendini işine vermiş kuzeni ve annesi ile yaşayan biri.... Şehit babası sayesinde oldukça özgüvenli ve cesur biri.... Pastanesinde mutlu bir h...